VELIKI USPJEH

Britanski Vogue predstavio hrvatske dizajnerice

25.04.2017 u 13:00

Bionic
Reading

​​​​​​​Nika Čuić, 26-godišnja modna dizajnerica iz Zagreba, koja stoji iza brenda Nika Tom, izdvojena je u rubrici The Designer Profile svibanjskog izdanja britanskog izdanja časopisa Vogue

U svibanjskom izdanju britanskog Voguea predstavljene su dvije hrvatske dizajnerice: Anamarija Brkić koja stoji iza dobro poznatog brenda A'marie te mlada Nika Čuić, 26-godišnja zagrebačka dizajnerica koja je prije nešto manje od dvije godine pokrenula brend Nika Tom.

'A'marie je brend ženske odjeće lansiran 2002., a brzo se etablirao zahvaljujući estetici nenametljivog glamura i suptilnog šika. Sanjivim dizajnom svaki je komad kreiran od eko friendly i prirodnih materijala. Dizajnerica brenda Anamarija Brkić miljenica je hrvatske modne scene i uvijek naglašava važnost toga da se žena u odjeći koju nosi osjeća dobro', piše Vogue.

Nika je objavljena u rubrici The Designer Profile koja za cilj ima najširoj publici predstaviti globalno najzanimljivije nove modne talente. 'Nika Tom je brend koji je osnovala hrvatska dizajnerica Nika Čuić. Za nju je dizajn način izražavanja esencije identiteta. Taj je koncept i okosnica svake njezine kolekcije koje se često referiraju na svijest i stanje duha. Njezin pristup kompleksnim (de)konstrukcijskim komadima uvijek je balansiran s njezinom minimalističkom ekspresijom', piše Vogue.

Ova objava na Vogueovim stranicama nastavak je Nikina ustrajnog i kvalitetnog rada i niza uspješnih projekata od kojih se posebno ističe nastup na Berlin Alternative Fashion Weeku.

Pored toga, mlada dizajnerica izabrana je i kao jedna od 40-ak svjetskih dizajnera koji će predstaviti svoju kolekciju na prestižnom Fashionclash Festivalu u Maastrichtu, zanimljivoj interdisciplinarnoj modnoj platformi orijentiranoj promociji nove generacije dizajnera.