'IT' KOMAD ODJEĆE

Biste li za tajice dali 6000 kuna?

  • Autor: E. K.
  • Zadnja izmjena 13.05.2015 15:19
  • Objavljeno 13.05.2015 u 10:00
Kendall Jenner i Khloe Kardashian

Kendall Jenner i Khloe Kardashian

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Tajice su se u velikom stilu preselile i na crveni tepih!

Tajice koje su dosad bile rezervirane uglavnom za sport i slobodno vrijeme, postale su najtrendi komad odjeće, a mnoge prestižne modne kuće. između ostalog i Fendi, uvrstile su i tajice u svoju ponudu.

Brand Bandier koji je pokrenula Jennifer Bandier, u posljednjih je nekoliko mjeseci u SAD-u doživio veliki procvat, piše New York Post, a poduzetnica kaže da tržište odlično reagira na njezine tajice s maštovitim printevima iako za njih treba izdvojiti oko 400 dolara ili približno 2800 kuna.

'Mislim da za tajice nikad ne možete dati previše novca. Naše klijentice tajice nose i uz štikle za večernje izlaske', kaže Jennifer čije su tajice veliki hit.

Za njezinim maštovitim tajicama poludjele su i slavne cure poput sestara iz klana Kardashian-Jenner, Olivije Culpo ili Lene Dunham.

U utrku za svoj dio kolača uključio se i Fendi za čije tajice treba iskeširati 900 dolara ili preko 6000 kuna.

'Kul sportski trenutak počeo je prije otprilike dvije godine, kad su svi poludjeli za tenisicama. Sad su najtraženije tajice s printevima. I to je posao u kojem se trenutačno okreće najviše novca. Dio žena se na neki način identificira s takvom odjećom za trening šaljući poruku 'Da, bavim se plesom. Ne propuštam satove joge', objašnjava Brooke Jaffe, direktorica iz velike robne kuće Bloomingdalea.

Jayna Maleri, modna urednica magazina Lucky, kaže da su žene oduševljene sportskom odjećom i izvan treninga i dodaje: 'Ljudi sve više vremena provode u odjeći koja je donedavno bila namijenjena isključivo za vježbanje, pa s jedne strane ima smisla da se sad ona može naći s dizajnerskim potpisom. No mislim i da najskuplje tajice na kraju krajeva i dalje izgledaju kao - tajice, a ja ne bih nikad hodala uokolo u tajicama.'

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!