NOVO NA TRŽIŠTU

Biste li ikada šminku birali zatvorenih očiju?

  • Autor: Vlm/tportal.hr
  • Zadnja izmjena 01.07.2012 10:04
  • Objavljeno 01.07.2012 u 10:04
djevojka make up

djevojka make up

Izvor: Guliver/Thinkstock / Autor: Thinkstock

Šminka se bira okretajem kotača s bojama, a u nesvakidašnjem kozmetičkom 'ruletu', u svaka je povezana s određenom riječi koja ukazuje na emocije i stanje uma

Engleska prirodna kozmetika Lush, poznata po kolačićima i želeima za njegu kože i kose, koji se poput namirnica mogu kupovati 'na kile', uskoro će lansirati 'psihološku' kolekciju šminke nazvanu Emocionalna briljantnost.

Odabir šminke bit će poput igre: u Lushu su osmislili kotač s bojama koji zavrtite zatvorenih očiju, a kad se zaustavi, otvorite oči i odaberete prve tri boje koje vas baš u tom trenutku privlače.

'Svaka boja povezana je s određenom riječi koje ponešto otkrivaju o vašim trenutnim osjećajima i stanju uma. Kad zavrtite kotač, dobivate personalizirano 'čitanje' boja. Uvodimo novi koncept koji spaja psihološke potrebe i boje, i koji vam otkriva koje biste boje, ovisno o trenutnom raspoloženju, trebali nositi da ispunite svoje ciljeve i postignete 'emocionalnu briljantnost', objašnjavaju u Lushu koji je boje povezao s riječima u suradnji s poznatom engleskom psihoterapeutkinjom Helen Kennedy.

Ruževi za usne, tuševi i sjenila za kapke nude se u trideset svježih, ručno rađenih boja. Veganski proizvodi s obiljem prirodnih sastojaka u posebnim su bočicama koje se mogu reciklirati. U kolekciji su i maskara, puder i tonirane podloge, a proizvodi stižu na tržište potkraj srpnja.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi