JESTI ILI NE JESTI?

'Bauk' proizvodi od kojih ćete ipak smršavjeti

  • Autor: K. Z.
  • Zadnja izmjena 26.08.2009 08:34
  • Objavljeno 26.08.2009 u 09:00
hrana jaja mlijeko

hrana jaja mlijeko

Izvor: Guliver/Getty Images / Autor: -

Svatko tko je barem jednom u životu bio na dijeti zna da, ako želi skinuti kilograme, ne smije jesti kruh, sir ili jaja. To su 'bauk' namirnice kojima nas plaše jer navodno debljaju

Jesu li ta dijetna pravila uistinu utemeljena? Sudeći prema nekim istraživanjima, ali i riječima stručnjaka, čini se da ipak nisu. Nema razloga zazirati od nekih proizvoda jer ih potpuno neutemeljeno prati loš glas. Mi vam otkrivamo koji su to 'bauk' proizvodi i koja je prava istina o njima.

Guliver/Getty Images

Guliver/Getty Images

Izvor: Guliver/Getty Images / Autor: -

Kruh
O ne, kruh! To je ugljikohidrat i deblja, zar ne? Ne nužno. Visokokvalitetni kruh koji sadržava vlakna, minerale i vitamine zapravo neće prouzročiti debljanje. Ako želite smršavjeti, tražite kruh od cjelovitih žitarica. Uživajte u okusu, organizmu pružite zdravlje i mršavite!

Sir
Sir je ključan u gubitku kilograma jer sadržava kalcij. Istraživanja su pokazala da odrasle pretile osobe koje ponekad konzumiraju nemasni sir ne dobivaju nove kilograme, ali njihov organizam dobiva potrebni kalcij. Dakle, sir nije babaroga i ne morate ga se bojati.

Desert
Čak i ako ste na dijeti, ne morate se odreći deserta. Za razliku od sladoleda, sorbet ne sadržava masnoće, ali ima kremasti okus. U slast!

Orašasti plodovi

Rekli su vam da orašasti plodovi sadržavaju puno masti? To je istina, ali riječ je o zdravoj masti. Osim toga, sadržavaju i puno zdravih vlakana. Dakle, umjesto čipsa i ostalih grickalica, radije gledajte filmove uz bademe ili lješnjake.

Guliver/Getty Images

Guliver/Getty Images

Izvor: Guliver/Getty Images / Autor: -


Jaja
Jesti ili ne jesti jaja? O toj se temi godinama raspravljalo. Istraživanja su pokazala da su jaja iznimno zdrav jutarnji obrok jer sadržavaju proteine koji će vam dati energiju potrebnu za nastavak dana.

Crveno meso
Nema nikakvog razloga da nastavite bježati od crvenoga mesa samo zato što ste na dijeti. Tanki komad odreska ima jednaku količinu zasićenih masti kao i piletina.

Kofein
Kofein podiže krvni tlak i ubrzava otkucaje srca, što može biti loše za ljude sa srčanim tegobama. Međutim, neka su istraživanja pokazala da kofein ubrzava metabolizam i smanjuje apetit. Ipak, ako želite smršavjeti, nemojte u kavu dodavati šećer, šlag ili mlijeko jer sve navedeno u tom slučaju prestaje vrijediti.

Gume za žvakanje
O da, ovaj nezaobilazni proizvod može vam uništiti zube ako koristite one sa šećerom, ali može vam pomoći i u mršavljenju. Neka su istraživanja pokazala da gume za žvakanje smanjuju apetit i potiču metabolizam. Naravno, riječ je o gumama za žvakanje bez šećera.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi