PREDSTAVLJAMO

Atraktivna Alfa Romeo Giulietta stigla na hrvatsko tržište

28.09.2010 u 14:23

Bionic
Reading

Dugo smo čekali nasljednicu 147-ice i ona je konačno ovdje. Umjesto numeričke oznake u Milanu su odlučili zaviriti u prošlost i svojem novom modelu nadjenuti legendarno ime Giulietta, što prevedeno s talijanskog znači – mala Julija

Za novu Alfu, doduše, sve bismo prije rekli nego da je malena. Sa 4.350 mm čak 130 mm je duža od Volkswagenovog Golfa te sa 2.630 mm ima i 50 mm duži međuosovinski razmak, a iako zbog povećane dužine Giulietta izgleda nisko, ona je zapravo 50 mm viša od prethodnice – modela 147. Ne čudi nas stoga što se u Alfi hvale da su stvorili najprostraniji i najudobniji automobil u klasi.

Ništa manje impresivna Giulietta nije ni s aspekta sigurnosti. Na Euro NCAP-ovim testovima sigurnosti talijanska ljepotica okitila se titulom najsigurnijeg automobila u klasi osvojivši 87 od 100 bodova za ukupnu sigurnost, 97 posto bodova za zaštitu odraslih, 85 posto za zaštitu najmlađih te 63 posto za zaštitu prolaznika. ABS i ESP standardni su dio opreme, kao i šest zračnih jastuka, a tu je i elektronska kontrola vozne dinamike DNA koja u tri režima podešava reakcije ovjesa, kao i elektronski prednji diferencijal Q2 s ograničenim proklizavanjem za dinamičnije i sigurnije prolaske zavojima.

Giulietta je građena na potpuno novoj modularmoj platformi koju Talijani jednostavno nazivaju 'compact', a koju odlikuje potpuno neovisni ovjes s arhitekturom Mcpherson sprijeda te multilink straga.

Automobil će se nuditi s izborom pet motora – tri benzinca i dva dizelaša. Svi su turbopunjeni i zadovoljavaju norme Euro 5, raspolažu tehnologijom start & stop i standardno su upareni s ručnim šesterostupanjskim mjenjačima. Manji 1.6 JTD dizelaš razvija 105 KS i 320 Nm već od niskih 1.750 o/min, a prema Alfinim podacima troši svega 3,7 litara goriva u kombiniranom ciklusu. Veći 2.0 JTD razvija 170 KS i 350 Nm te troši 4,1 litru goriva. Oba benznca pogoni 1,4-litreni četverocilindraš. U slabijoj verziji ovaj motor razvija 120 KS, dok u snažnijoj, zahvaljujući tehnologiji Multiair, snaga raste na 170 KS, a Alfa potrošnju deklarira na 4,6 litara goriva. Najsnažniji model u ponudi je Giulietta Quadrofiglio Verde čiji 1,75-litreni benzinac istiskuje 230 KS.

Naposljetku valja spomenuti i cijenu koja također odskače od klase. Cijena osnovnog modela Giuliette s benzinskim motorom 1.4 TB sa 120 KS i opremom Progression iznosi 160.000 kuna do registracije.