REVOLUCIJA IZ MILANA

Anticelulitne traperice koje stanjuju bedra

01.03.2011 u 15:46

Bionic
Reading

Je li moguće? Celulit se topi, a vi istodobno izgledate zavodljivo i moderno u supertrapericama i svaki put kada ih skinete, sve ste tanji i tanji

Riješiti se celulita bez nanošenja krema i losiona, dijeta i vježbanja? Idealno! Ali kako? Celulit se topi, a vi istodobno izgledate

zavodljivo i moderno u lijepim trapericama, a svaki put kada ih skinete, sve ste tanji i tanji. Ne, nije utopija, jer su ove supertraperice - lijepe i udobne - predstavljene u Milanu. Vjerojatno će vas zanimati kako sve funkcionira. Traperice White Lady, sašivene od tkanine koju proizvodi Eva Lerock, predstavljene su ovih dana u Milanu, a prožete su mikrokapsulama koje sadrže tri ključna proizvoda za borbu protiv tzv. narančine kore na koži.

Čak dva centimetra tanja bedra

Riječ je, piše Pourfemme, o kofeinu, ekstraktu escina iz kestena te vitaminu E. Dakle, svim onim dragocjenim tvarima koje se obično koriste za borbu protiv celulita. S novim trapericama riješit ćete se celulita i zamijeniti dosadne masaže i utrljavanje anticelulitnih krema u kožu. Limfnu drenažu nove traperice učinit će same jer, dok hodate u njima, idete u ured, obavljate sve svakodnevne rutinske stvari, escin i kofein izlučivat će se iz traperica, poticati mikrocirkulaciju, sagorijevati masti i eliminirati višak tekućine, a vitamin E dubinski vlažiti kožu, koja će postati glatka i elastična. Proizvođači i inovatori tvrde da ćete u mjesec dana nošenja ovakvih traperica izgubiti oko 1,8 centimetara u opsegu bedara.

'Punjenje' novom dozom

Kozmetičkih supstancija dostajat će za oko 28 dana i četiri pranja na 30 Celzijevih stupnjeva. A što onda? Hoćete li čudesne traperice baciti? Nipošto! Oprat ćete ih, osušiti, a zatim potopiti u otopinu anticelulitne supstancije koju dobivate uz kupnju traperica, u posebnoj bočici od 50 mililitara. Tako ćete ih jednostavno ponovno 'napuniti'. A kad i to potrošite, kupit ćete ponovno nadopunu. Sjajno, zar ne? Traperice su rezultat kreativnog talijanskog dizajnera Luce Bertija, direktora marke Lerock koji ih je osmislio u suradnji sa stručnjacima kozmetičke tvrtke Bombard iz Firence, koja je aktivne sastojke prilagodila za apliciranje u tkaninu. Izabran je traper kao najčešći materijal za hlače koje nose žene bez obzira na dob.