KULTURNA MANIFESTACIJA

Zagreb dobiva Mjesec kreativnih i kulturnih industrija

  • Autor: tportal.hr/Hina
  • Zadnja izmjena 07.04.2016 14:32
  • Objavljeno 07.04.2016 u 14:32
Branko Baričević, Ivana Nikolić Popović, Davor Majetić, Martina Bienenfeld i Daniela Angelina Jelinčić

Branko Baričević, Ivana Nikolić Popović, Davor Majetić, Martina Bienenfeld i Daniela Angelina Jelinčić

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Hrvatski klaster konkurentnosti kreativnih i kulturnih industrija

Radi osiguravanja veće vidljivosti i razumijevanja važnosti sektora kreativnih i kulturnih industrija za razvoj gospodarstva i društva u cjelini, od 16. svibnja do 21. lipnja u Zagrebu će se održati Mjesec kreativnih i kulturnih industrija

U okviru manifestacije objedinit će se izložbe, predstave, koncerti, plesne izvedbe, filmske projekcije, različita i brojna kulturna događanja u Zagrebu, gradu velikog kulturno-turističkog potencijala.

'Kulturne i kreativne industrije ključne su za hrvatsko gospodarstvo jer doprinose stvaranju novih i dodanih vrijednosti te jačanju konkurentnosti hrvatskog društva, kulture i gospodarstva, no važnost tog sektora još uvijek nije u dovoljnoj mjeri prepoznata', ističu organizatori.

Projekt su pokrenuli Hrvatski klaster konkurentnosti kulturnih i kreativnih industrija, Hrvatska udruga poslodavaca, Turistička zajednica Grada Zagreba, Adria media Zagreb i Creative industries Styria, uz glavne partnere Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj i Grad Zagreb.

Njihova je želja pozicionirati Hrvatsku i Zagreb na području kreativnog i kulturnog proizvoda, te postići bolje prepoznavanje, vrednovanje i poticanje izvrsnosti kako kreativnih i kulturnih industrija te gospodarstva i društva u cjelini.

Mjesec kreativnih i kulturnih industrija će u sklopu 25 događanja na 30 zagrebačkih lokacija predstaviti sektore kulturnih i kreativnih industrija, od arhitekture, vizualnih i audio-vizualnih umjetnosti, baštine, dizajna, glazbe, kazališta, baleta i plesa, do medija, oglašavanja i tržišnog komuniciranja, nakladništva, računalnih igara i novih medija.

Program donosi četrdesetak radionica i predavanja kojima se nastoji potaknuti kreativnost u poduzetništvu i inovacijama, podučiti o autorskim pravima i jedinstvenom digitalnom tržištu te shvaćanju kulture kao turističkog proizvoda.

Neki od projekata su 2. hrvatski summit kulturnih i kreativnih industrija, Komunikacijski foto punktovi, Dani novih ideja, projekti povezivanja kulturnih i kreativnih industrija i gospodarstva, godišnji sastanak EEN mreže sektorskog vijeća kreativnih i kulturnih industrija – Enterprise Europe Network kao i mnoga glazbena događanja na Europskom trgu.

Već afirmirane, ključne kulturne i kreativne institucije pridružile su se projektu - Hrvatsko narodno kazalište, Muzej za umjetnost i obrt, Muzej suvremene umjetnosti, Akademija likovnih umjetnosti i Akademija dramske umjetnosti te Animafest, Tjedan suvremenog plesa, Svjetski dan glazbe, Zagreb book festival, Cest is'd Best.

Hrvatski klaster konkurentnosti kreativnih i kulturnih industrija prvi je klaster tog sektora u Hrvatskoj, u sklopu kojeg su se prvi put udružili razni umjetnički sektori, s ciljem da se značajnije iskoristi njihov gospodarski potencijal.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi