Waldgoni je bila jedna od najistaknutijih hrvatskih arhitektica, a među njezinim najznačajnijim djelima je crkva u Utrinama koja je dobila mnoštvo nagrada
'Saznali smo da nas je u napustila naša draga i uvažena profesorica Renata Waldgoni', piše na stranicama Arhitektonskog fakulteta.
Jedna je od najistaknutijih hrvatskih arhitektica Renata Waldgoni, a rođena je 1957. u Zagrebu, gdje je diplomirala na Arhitektonskom fakultetu 1981. Iste godine započinje s radom u nastavi kolegija Kabineta za crtanje i plastično oblikovanje, gdje do 2024. godine radi kao redovita profesorica u trajnom zvanju. Istodobno predaje na Studiju krajobrazne arhitekture Agronomskog fakulteta te na Akademiji likovnih umjetnosti (odsjek kiparstva). Za svoj nastavni rad u području umjetnosti 2023. godine dodijeljeno joj je sveučilišno priznanje Ars Summa Universitatis.
'Dugogodišnja suradnja s kolegom iz gimnazijskih dana prof. emerit. Andrejom Uchytilom započela je 1982. godine i obilježena je mnogim priznanjima i nagradama, a njihovi su radovi izlagani i objavljivani u zemlji i inozemstvu. Za crkvu i pastoralni centar Sv. Ivana Apostola i Evanđelista u Novom Zagrebu dobili su Veliku nagradu Zagrebačkog salona 2009. godine. Kao dugogodišnja voditeljica Kabineta za crtanje i plastično oblikovanje, na Katedri za arhitektonsko projektiranje, Renata Waldgoni svojom je izrazitom umjetničkom senzibilnošću educirala brojne generacije studenata', napisala je Ana Martina Bakić s Arhitektonskog fakulteta.
'Duhovita i neposredna, s nevjerojatnom sposobnošću pojednostavljivanja kompleksnih prostornih i vizualnih slojeva svijeta oko nas, u okruženju otvorenog prijenosa znanja, uspostavljala je i razvijala poticajne odnose sa studentima. Kao karizmatična mentorica i nastavnica osebujne energije, studentima je otvarala nove uvide i znanja kojima su razumijevali različite slojeve arhitekture. Nedostajat će nam. Pamtit ćemo njezinu kreativnost i inteligenciju, svježinu ideja i talent, živo treperenje boja njene odjeće kojim je stvarala iznimne atmosfere i unosila ih u prostore kojima se kretala', dodaje Bakić.