ZA ZNALCE I SLADOKUSCE

Pogledajte nevjerojatno zabavne reklame za aute

  • Autor: Igor Tretinjak
  • Zadnja izmjena 26.10.2012 12:27
  • Objavljeno 26.10.2012 u 11:00
Peugeot reklama

Peugeot reklama

Izvor: Screenshot / Autor: YouTube Screenshot

Ma koliko dobar proizvod bio, bez odlične reklame kao da ga nije bilo. Da Peugeotove zvjerke na četiri kotača ne bi prošle nezapaženo, potrudile su se Peugeotove reklame

Snalažljivošću do 206-ice

Za početak – jedna od najzabavnijih automobilskih reklama uopće. Poprište događaja: indijski gradić. Protagonist: indijski mladić. Antagonist: stara raga na četiri kotača. Akcija… Sad! Mladić ulijeće u auto, zaleti se u zid, natjera slona da sjedne na haubu, udara čekićem po bokovima auta, razbija, deformira, uništava bez logičnog objašnjenja. Do zadnjeg udarca kad se ispod čekića razotkriva ulupljena kopija 206-ice. Slijedi – osvajanje cura u maloj zvjerki.


Pusti tijelu da vozi 208-icu

Jutro je, sneni ste. Zvono na vratima. Otvarate. Pred vratima vreća s tijelom. Unosite je u kuću. Otvarate vreću, a iz nje izlazi vaše tijelo. Onaj veseli, razuzdani i hrabri dio vas koji sputavate svojom dosadnom racionalnošću. I što sad? Nema vam druge nego mu se prepustiti. Vi krenete na bungee jumping, on skoči. Vi se nećkate oko zavođenja lijepe žene, on krene u akciju i osvoji je. Vi sanjarite o 208-ici u autosalonu, on uskače u nju. Nema vam druge nego da uđete za njim i prepustite se 'tijelu da vas vozi'.


Kvalitetno vrijeme u 508-ici

Za razliku od davnih dana kad se na posao dolazilo klizno, za vrijeme gableca išlo na plac, a u petak išlo ranije doma da se ne pokvari vikend, današnji uredi su poput košnica – prostori uniformiranog jurcanja s jedne na drugu stranu, od računala do printera, od brige do problema. Sve to, jasno, i nije neki posebni gušt, već gomila stresa. Izlaskom iz ureda i ulaskom u 508-icu vrijeme staje. Počinje vaše kvalitetno vrijeme…


I teče, i teče, i teče ovaj... 508 RXH – Diesel Hybrid

Kad smo kod 508-ice i kvalitetnog vremena između vas i vašeg automobila, skoknimo do Peugeota 508 RXH – hybrid diesela. Na samu reklamu nećemo trošiti puno riječi, da vam ne ubijemo doživljaj. Samo ćemo reći da ne znamo je li u svemu tome ljepši automobil ili priroda kroz koju elegantno i nečujno mili, da je ne uznemiri.


Mali ženski div – 107-ica

Kutak za stereotipe – muškarci vole nogomet, žene šoping. Ako iz te spojke sklonimo muškarce i loptu, dobivamo žene i kupovinu. Za to nam je potreban jedan mali automobil za gradsku vožnju i gužvu na parkingu, nekoliko prijateljica, ponešto strpljenja i razumijevanja te jedan veliki automobil za prevesti rezultate šopinga u topli dom. Je li baš tako? Reklama o 106-ici tvrdi da i nije, odnosno da je u društvu 107-ice veliki auto suvišak. A kako to čine? Vrlo mudro, gomilajući cipele, šešire, odjeću, kućanske elemente i štošta još na hrpe, vrijedno ih farbajući u bijelo. Kad završe s poslom, kamera se odmiče i u kadar ulazi brojka 106 stvorena od predmeta. Mali veliki div kao stvoren za žene.


Novi šerif u gradu – 607-ica

Nakon tople ženske priče slijedi opako muški kaubojac. Sivilo, grad ispunjen automobilima svih profila i godišta… Gužva, nervoza, napetost… I onda tišina. Šapat! Panični bijeg u skrivene kutke grada! Ulice su puste, samo je vjetar u pokretu. I on – novi šerif u gradu! Opaka 607-ica.


Ja volim svoj Peugeot

Da i mi konja za trku imamo, pokazuje serijal domaćih reklama za Peugeot u čijoj je glavnoj ulozi jedan, jedini i neponovljivi Davor Gobac. U reklami za Tepee, Gobac je prepjevao svoj beskrajno slavni i sebeljubivi stih 'Ja volim samog sebe', podijelivši svoju silnu ljubav s 'Peugeotom'.

Na kraju, vratimo se iz filmskog u stvarni svijet. U akciji 208 protiv mina tvrtka Peugeot Hrvatska donirat će jedinstveni Peugeot 208 koji je oslikao renomirani hrvatski umjetnik Zlatan Vehabović, a koji je ponuđen na online aukciji na tportalu. U online aukciji za automobil, kao i pojedinačnim donacijama za razminiranje, mogu sudjelovati svi zainteresirani građani Republike Hrvatske, a kroz promociju projekta u Parizu organizatori se nadaju i sudjelovanju francuskih građana i tvrtki. Cilj ove humanitarne akcije je prikupiti najmanje 120.000 kuna za razminiranje približno 40.000 m² teritorija u Republici Hrvatskoj na području Zadarske županije. Više o humanitarnoj akciji 208 protiv mina pročitajte klikom na link ovdje

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi