SURF ART

Kako je izgledalo oslobođenje fotografije?

  • Autor: S. F.
  • Zadnja izmjena 11.01.2011 11:44
  • Objavljeno 11.01.2011 u 10:01
Adolph de Meyer; Dance Study

Adolph de Meyer; Dance Study

Izvor: Promo fotografije / Autor: Adolph de Meyer, Met museum

Koliko je rana fotografija utjecala na jedan od danas najpopularnijih umjetničkih medija, otkriva izložba 'Our Future Is In The Air: Photographs from the 1910s' postavljena u njujorškom Metu

Izložba 'Our Future Is In The Air: Photographs from the 1910s' potkrepljuje tvrdnju da je dvadeseto stoljeće uvelike određeno već u svojih prvih dvadeset godina.

Naslov izložbe - 'Our Future Is in the Air' - preuzet je iz pamfleta francuske vojne avijacije, a taj se slogan odnosio na rastući optimizam unatoč neizvjesnoj budućnosti. Izloženi radovi pružaju nam dobar uvid u to kako su tada napredni umjetnici redefinirali upotrebu fotografije kao umjetničkog medija te utrli put idućim generacijama fotografa.

'Oslobođenju' fotografije pomoglo je i svojevrsno 'oslobađanje' čovjeka zahvaljujući tehnološkom napretku, od automobila i aviona do korištenja radiovalova.

Među umjetnicima čiji su radovi izloženi su Alfred Stieglitz i Alvin Langdon Coburn. Stieglitz je otvorio novo razdoblje fotografije usredotočivši se na odnos oblika i ljudskog osjećanja, pruživši tako mnogo više od dokumentarističke fotografije. Alvin Langdon Coburn najznačajniji je po svome doprinosu apstraktnoj fotografiji, takozvanoj vortografiji.

Za online razgledavanje izložbe posjetite stranice njujorškog Meta.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi