HRVATSKI PROGRAM PULE

Evo koji hrvatski filmovi će biti prikazani u Areni

17.05.2017 u 13:35

U Medijateci Francuskog instituta u Zagrebu predstavljeno 64. izdanje Pulskog filmskog festivala, koji će se održati od 15. do 22. srpnja 2017. godine.

U Hrvatskom programu 64. Pulskog filmskog festivala, koji se održava od 15. do 22. srpnja, bit će prikazano 16 hrvatskih filmova i 11 koprodukcija, od čega je 13 hrvatskih filmova i 6 koprodukcija u konkurenciji za Zlatne Arene. U Areni će tako svoje hrvatske premijere imati filmovi "Agape" Branka Schmidta, "Mrtve ribe" Kristijana Milića, "Kratki izlet" Igora Bezinovića, "Fuck off I love you" Anđela Jurkasa, "Dom" Darija Pleića i "Raspuštenice" Stanislava Tomića, dok će pulske premijere imati filmovi "Zbog tebe" Anđela Jurkasa, "Goran" Nevija Marasovića i "Ne gledaj mi u pijat" Hane Jušić.

U konkurenciji 64. Pule bit će prikazani i filmovi "ZG 80" Igora Šeregija, "Ustav Republike Hrvatske" Rajka Grlića, "Uzbuna na Zelenom Vrhu" Čejen Černić i "Anka" Dejana Aćimovića.

Izvan konkurencije bit će prikazani omnibus grupe autora "Transmania" i "Jedno ubojstvo za van" Luke Duvančića. Posebnu ponoćnu kinoprojekciju imat će horor Dalibora Matanića "Egzorcizam".

U programu manjinskih koprodukcija u konkurenciji su "Sieranevada" Cristija Puiuja (nastala u koprodukciji Rumunjske, BiH, Makedonije, Francuske i Hrvatske), bugarsko-hrvatska "Roumena" Zornitse Sophije, poljsko-bosansko-hrvatska "Catalina" Denijala Hasanovića, srpsko-hrvatski "Dnevnik mašinovođe" Miloša Radovića, nizozemsko-belgijsko-hrvatski "Dan kada je moj otac postao grm" Nicole van Kilsdonk te "Kuća drugih" Rusudana Glurjidzea (nastala u koprodukciji Gruzije, Rusije, Španjolske i Hrvatske).

Izvan konkurencije bit će prikazani slovensko-hrvatski "Pođi sa mnom" Igora Šterka, belgijsko-hrvatski "Uzvodno rijekom" Marion Hänsel, talijansko-hrvatski "Babilonske sestre" Gigija Roccatija, bosansko-hrvatska "Hiljadarka" Nenada Đurića i bosansko-slovensko-hrvatska "Naša svakodnevna priča" Ines Tanović. O nagradama u Hrvatskom programu odlučivat će žiri na čelu s prošlogodišnjim laureatom, redateljem Zrinkom Ogrestom, članovi žirija su scenograf Mladen Ožbolt, kostimografkinja Ivana Zozoli, glumac Vedran Živolić i filmski kritičar Josip Grozdanić.

Umjetnički ravnatelj Zlatko Vidačković predstavio je ovogodišnji Hrvatski program te je zrazi zadovoljstvo iznimno velikim brojem prijavljenih hrvatskih filmova. Ravnatelj HAVC-a Daniel Rafaelić zahvalio se Umjetničkom ravnatelju koji je Festivalu vratio Filmove u nastanku. Izrazio je veliko oduševljenje što ovogodišnji Pulski filmski festival ima fokus na hrvatskom filmu, baštini i što Pula predstavlja jezgru premijernih naslova.

'Bez lažne skromnosti ove godine ljubiteljima filma predstavljamo do sada najveći broj naslova iz Hrvatskog programa. Oduvijek je Festivalu bio cilj promovirati filmsku umjetnost, a samim time i kulturu, pružanjem prilike filmskim umjetnicima za afirmaciju pred mnogobrojnom publikom, koja već generacijama, u jedinstvenoj atmosferi, prati filmove u drevnoj Areni, najvećem kinu na otvorenom. Cilj Festivala je okupljanje profesionalaca iz filmske industrije, njihovo druženje i razmjenjivanje iskustva kroz stručne programe i suradnju s različitim institucijama', izjavila je ravnateljica festivala Gordana Restović.

Direktorica Odjela za direktan nastup na tržištu u Hrvatskom Telekomu Sanja Milinović izrazila je veliko zadovoljstvo što Hrvatski Telekom već tradicionalno podržava i prati Pulu i 64. izdanje Pulskog filmskog festivala: Petnaest godina vrlo dobre suradnje s Pulskim festivalom govori kako se radi o događaju od iznimnog značaja za Hrvatsku, kako u kinematografiji tako i u kulturi u cijelosti, stoga nas iznimno veseli suradnja i na ovogodišnjem 64. izdanju Festivala. Uz mnoga vrhunska domaća i svjetska filmska ostvarenja koja će biti prikazana na 64. Puli, veseli nas što možemo najaviti kako ćemo i ove godine ljubiteljima filma, koji nažalost neće moći doći u Pulu, osigurati nekoliko vrhunskih naslova u MAXtv Videoteci i na MAXtv To Go platformi, i to odmah nakon festivalske projekcije. Pozivamo vas da svakako dođete na Pulski filmski festival i uživate u filmovima i prekrasnom ambijentu pulskog Amfiteatra, ili pogledajte vrhunske naslove s festivala na MAXtv platformama.