KREATIVNOST KAO KAPITAL U RECESIJI

700 ljudi na otvorenju izložbe Brukete&Žinića u Sarajevu

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 21.02.2010 16:38
  • Objavljeno 21.02.2010 u 16:25
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

U petak navečer, 19. veljače, u sarajevskom Domu Oružanih snaga BiH otvorena je izložba zagrebačke reklamne agencije Bruketa&Žinić OM pod nazivom 'Bruketa&Žinić OM: Reklame i dizajn'

Izložbu je otvorio predsjedavajući Predsjedništva BiH Željko Komšić, a samo te prve večeri bilo je više od 700 posjetitelja, među kojima i mnoge poznate osobe iz kulturnog života BiH poput Dine Merlina, Saše Lošića, Danisa Tanovića, Zane Marjanović, Albana Ukaja, Elmira Jukića i mnogih drugih.

Ovom izložbom, koja ostaje otvorena do 5. ožujka, Bruketa&Žinić OM prvi put predstavljaju svoj međunarodno nagrađivani rad u Bosni i Hercegovini, nakon što je istu izložbu u Beogradu u svibnju prošle godine vidjelo preko 3.000 posjetitelja. Izložba crpi inspiraciju iz okruženja u kojem se odvija, u doba svjetske ekonomske krize, tvrdeći pritom da su ideje i kreativnost jedini stvarni kapital neke zajednice. Izložba je podijeljena na tri dijela: ideje, vizualizacije i cjeloviti projekti, te nastoji ilustrirati proces nastanka mnogobrojnih međunarodno nagrađivanih dizajnerskih i komunikacijskih rješenja proizašlih iz te agencije. Posebno zanimljiva za studente dizajna vjerojatno su agencijska računala s originalnim radnim datotekama, u koje posjetitelji mogu intervenirati te se na taj način i sami uključiti u proces stvaranja radova. Među dvjestotinjak projekata koji su prezentirani sarajevskoj publici nalazi se i nevidljiva kuharica koju prije upotrebe treba ispeći, zatim knjiga koja svijetli u mraku, internetska stranica za udomljavanje neželjenih božićnih poklona te višestruko nagrađivane ambalaže, plakati i oglasi koje je agencija u proteklih 15 godina napravila za brandove poput Kraša, Tele2, Ožujsko, Ledo, Podravku, Nissan, TDR, Adris ili pak za različite kulturne i humanitarne projekte poput Motovun Film Festivala, Petrove trudionice ili Dajmo da čuju.

'Izložba je prilika da se pokrene razmjena kreativnih sokova, ideja i znanja u regiji. Cilj je da upoznamo što više takvih ljudi i da ostvarimo suradnju', komentirao je Davor Bruketa.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi