TURISTIČKE MJERE ZA 2010.

Za promociju turizma 30 mil eura

  • Autor: tportal.hr/Hina
  • Zadnja izmjena 06.11.2009 14:48
  • Objavljeno 06.11.2009 u 14:45
bajs telefon vlada

bajs telefon vlada

Izvor: Cropix / Autor: CROPIX / Goran Mehkek

Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavili su danas turističke mjere za 2010. u sklopu kojih će putem devet modela udružiti novac s privatnim sektorom za oglašavanje i poticanje dolazaka turista u Hrvatsku u idućoj godini, a ukupna vrijednost tih mjera je gotovo 16 milijuna eura

Predstavljajući te mjere na današnjoj sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice (HTZ), koje ih je i prihvatilo, ministar turizma i predsjednik HTZ-a Damir Bajs naglasio je da od ukupnih 15,7 milijuna eura ili 114,8 milijuna kuna 49,4 milijuna kuna ulaže HTZ odnosno država, a ostalih 65,4 milijuna kuna sustav turističkih zajednica/gospodarski subjekti/organizatori putovanja.

Pojasnio je i da su predviđena državna sredstva na granici mogućnosti HTZ-a i Ministarstva turizma, te da to neće biti jedine mjere za 2010., već se pripremaju i druge.

Ukupno se za promociju hrvatskog turizma u idućoj godini planira 30 milijuna eura.

Modeli udruživanja novca javnog i privatnog sektora su udruženo oglašavanje HTZ-a sa sustavom turističkih zajednica, gospodarskim subjektima, organizatorima putovanja i za promociju regionalnih avio destinacija, što je bilo i za ovu godinu.

Uvode se i četiri nova modela kroz udruživanje poticaja organiziranim turističkim dolascima u zračnom, autobusnom i željezničkom prijevozu te za autobusne ture i maturalna putovanja po Hrvatskoj u pred i posezoni.

Istaknuvši da su mjere usuglašene sa sektorom, ministar Bajs je kazao i da su time jednostavne i za provedbu te pravodobne, jer se u ovo vrijeme dogovaraju poslovi za iduću godinu.

Mjere se temelje i na načelu povjerenja, što znači da će HTZ, kao 'operativac' u cijelom poslu i sa strane javnog sektora avansno isplaćivati dio novca nakon potpisivanja ugovora s tvrtkama koje prođu na natječaju za ta sredstva.

Obveza stranih i domaćih organizatora putovanja, agencija, autobusera, avioprijevoznika i drugih je pak da udruže svoj dio sredstava te dovedu turiste u Hrvatsku.

Hrvatska možda ne može konkurirati drugim zemljama po ukupno uloženom iznosu za promociju turizma, ali može smislenim mjerama, koje među prvima od konkurentskih zemalja objavljuje, istaknuo je Bajs. Dodao je i da će te mjere predstaviti i na Svjetskoj turističkoj burzi-WTM idućeg tjedna u Londonu.

Direktor Glavnog ureda HTZ-a Niko Bulić najavio je da bi mjere na webu HTZ-a mogle biti objavljene u ponedjeljak, 9. studenog. Potom slijede i natječaji u medijima, koji bi trebali trajati do 21. prosinca, da bi se u siječnju i otprilike do 15. veljače donijele odluke i počeli potpisivati ugovori.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi