CLASH OF TITANS

UNIQA kasko osiguranje

10.01.2011 u 11:07

Bionic
Reading

Jadran film je u srijedu poslužio kao poprište bitke Titana. Tako naime glasi radni naslov nove kampanje UNIQA osiguranja koju je osmislila kreativna agencija Nukleus, dugogodišnji marketinški strateg UNIQE

U svrhu komuniciranja UNIQA kasko osiguranja ulogu Titana hrabro su preuzela vodeća imena hrvatskog rukometa. Goluža, Vori, Duvnjak, Alilović i Zrnić pred kamerom Dalibora Matanića i Radislava Jovanova Gonza izveli su zahtjevnu priču koja je za svoju realizaciju upravo tražila vrhunsku redateljsku palicu ova dva renomirana stručnjaka te nepogrešivost Svena Pepeonika, poznatog direktora fotografije.

 

Dio ove izuzetne ekipe koju je okupio Nukleus čini i fotograf Oleg Moskaljov, angažiran za produkciju oglasnih vizuala. Rukometni reprezentativci rado su iskoristili jedan dan za odmor od intenzivnih treninga pod čvrstom rukom izbornika Slavka Goluže uoči nastupa u Francuskoj i Švedskoj.