VELIKI PLANOVI

Uniline ove godine očekuje 15 posto viši promet

16.03.2018 u 09:14

Bionic
Reading

Jedna od većih domaćih turističkih agencija Uniline ove godine očekuje 15 posto viši promet nego u 2017. uz jače aktivnosti na hrvatskom i regionalnom tržištu, a današnjim otvaranjem novog poslovnog sjedišta u Puli, u što je uloženo 16 milijuna kuna, označavaju početak nove razvojne faze

Predsjednika Uprave Unilinea Borisa Žgombe najavljuje za večeras otvaranje nove poslovne zgrade u Puli na četiri etaže, s ukupno 2.500 četvornih metara, u kojoj će objediniti sve službe i djelatnosti s više lokacija.

"S razvojem i porastom poslovanja odlučili smo se i za gradnju novog modernog i funkcionalnog poslovnog sjedišta, koji će uz poticajno uređenje nadamo se biti i dodatna motivacija zaposlenima za još bolje rezultate. Time ujedno označavamo i početak nove razvojne faze kompanije, koja osim širenja i jačanja poslovanja uključuje i bolju brigu o djelatnicima i uvjetima rada", ističe Žgomba, dodajući da ukupno zapošljavaju oko 200 djelatnika.

Rebrendiranje i transformacija kompanije u skladu s modernim trendovima

Nova razvojna faza podrazumijeva i rebrendiranje te transformiranje Unilinea ka modernoj kompaniji sa, kako kaže Žgomba, vizijom i misijom da zajedno s putnicima i partnerima u Hrvatskoj i regiji jugoistočne Europe kreiraju nove inovativne proizvode, još se jače pozicioniraju kao destinacijska menadžment kompanija (DMC) te uđu i u nove investicije.

"Imamo novi slogan 'dijelimo emocije', s kojim želimo dodatno poručiti da stvaramo ponudu za doživljaje i lijepe emocije kod turista, a u procesu su i neke nove 'greenfield' investicije u kojima sudjelujemo. Imamo i želju za vlastitim smještajnim objektom ili u partnerstvu s nekim, hotelom ili nekom drugom vrstom objekata, kao i dalje razvijati poslove upravljanja hotelima i drugim smještajem, na čemu također već radimo", otkriva Žgomba, uz napomenu da je to sve u planu za idućih pet godina.

  • +5
Konferencija Hrvatski turizam 2027. godine Izvor: Cropix / Autor: Davor Pongracic / CROPIX

Transformaciju poslovanja označava i potpuno nova tehnološka digitalna platforma, na kojoj rade već dulje vrijeme i planiraju dovršetak ove godine, a koja uključuje i nove web stranice te novosti u buking sustavu i komunikaciji s putnicima i partnerima, kako za turističku tako i za djelatnost rent-a-cara, čime se bave prema franšizi Europcara, u sklopu čega za ovu godinu imaju vozni park od nešto više od tisuću vozila.

Prihodi rastu

"Rent a car poslovanje također raste iz godine u godinu, ali u ukupnim prihodima i dalje ima udjel manji od 10 posto, odnosno 7 do 8 posto", iznosi Žgomba.

Komentirajući poslovanje, Žgomba se osvrnuo na prošlu godinu, koja je i za Uniline bila odlična. "Uniline u 2018. očekuje apsolutno uravnoteženu godinu bez većih iznenađenja i s povećanjem prometa za oko 15 posto u odnosu na 2017. To možda zvuči ambiciozno, ali mi ciljeve ostvarujemo, kao što i stalno zapošljavamo mlade stručne kadrove, koji nakon što se dokažu u poslu dobivaju ugovore na neodređeno", poručuje Žgomba.