PORUKA BAJSU

'Ulažite u agencije, a ne u skupe kampanje'

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 03.04.2009 13:55
  • Objavljeno 03.04.2009 u 13:55
Eulogio Bordas

Eulogio Bordas

Izvor: Cropix / Autor: CROPIX /

'Turizam je još uvijek šansa da se Hrvatska obogati', poručio je Eulogio Bordas, marketinški stručnjak u području turizma iz THR - International Tourism Consulting.

Napomenuvši da je turizam gospodarska grana koja mora biti potporni stup hrvatske privrede, Bordas je upozorio da je hrvatski model turizma 'glup i zastarjeo'.

'Ako nastavite s apartmanizacijom postat ćete još jedna od jeftinih destinacija i nećete ostvariti svoj san. Uništit ćete prostor i okoliš i nećete više imati nikakvih šansi', kaže Bordas, prenosi Seebiz.eu.

Taj stav podupire i podatak o padu potražnje za 'second home' turizmom u turističkim resortima u Europi iz Svjetske turističke organizacije.

Među pet glavnih savjeta Hrvatskoj istaknuo je da ne treba paničariti, treba konzultirati stručnjake i provesti istraživanja tržišta na temelju kojih treba donositi odluke te promijeniti model turističkog poslovanja. Treba biti i oprezan, poručuje, prema zahtjevima privatnog sektora, kako u svom strahu ne utječe na donošenje 'glupih odluka javnog sektora'.

Jedna od taktika velikih tour operatora je slanje negativnih prognoza prema hotelijerima, kako bi napravili pritisak na snižavanje cijena, objasnio je .

'Hrvatska ne treba popustiti u svojim cijenama značajno', kaže Bordas i upozorava da podaci o bookingu nisu potpuno relevantni. Naime, istraživanje na njemačkom tržištu pokazalo je da 58 posto Nijemaca planira potrošiti istu količinu novca za putovanja, kao i lani, a tek 11 posto ih namjerava smanjiti potrošnju.

'Nemojte investirati u skupe promotivne kampanje već u putničke agencije', poručuje Bordas i argumentira svoj stav podacima iz Njemačke po kojima će i ove godine oko 40 posto turista svoje putovanje kupiti preko putničkih agencija. Turiste će vam dovesti agencije, a ne billboardi, poručio je, kritizirajući na taj način mjere Ministarstva turizma, koje se upravo odlučilo na veće investiranje u oglašeno udruživanje, dok ostaje gluho na zahtjeve agencija da im se daje sredstva za samostalnu obradu tržišta.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi