DIGITALNA TRGOVINA

U Zagrebu otvoren prvi multimedijalni T-Centar

05.09.2016 u 16:21

  • +2

Hrvatski Telekom otvorio multimedijalni centar u Vukovarskoj

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: tportal.hr

Bionic
Reading

Hrvatski Telekom u ponedjeljak je u Zagrebu otvorio prvi multimedijalni T-Centar, koji otvara novu eru u dizajnu korisničkih centara. Novi T-Centar u Vukovarskoj ulici svojim inovativnim kategorijama poboljšava korisničko iskustvo i donosi nove usluge uz modernizaciju prodajnih kanala, objašnjavaju u Hrvatskom Telekomu

'Ovo je jedan od naših najvažnijih T-Centara. Već godinama u fokusu imamo korisničko iskustvo i gledamo kako ga možemo unaprijediti. Osim najboljih proizvoda i najbolje mreže moramo ulagati i u naše kanale. Tako se dogodilo da otvaramo prvi digitalni dućan. To za korisnika primjerice da može naručiti proizvode i usluge online i ne mora čekati. Ako je korisnik počeo kupnju na webu, ovdje je može dovršiti, dakle koristi se virtualna košarica, što znači da ako započnete kupnju u bilo kojem od kanala prodaje, ovdje ćete je moći završiti i obrnuto', rekla je za tportal Nataša Rapaić, članica Uprave Hrvatskog Telekoma zadužena za privatne korisnike.

U T-Centru u Vukovarskoj uvedene su i neke inovativne kategorije. Na primjer, moguće je kupiti pametne satove, naočale za virtualnu stvarnost, fitness trackere, dronove i po prvi put u Hrvatskoj - visokokvalitetne HD televizore.

'Mi ćemo sve više i više ulagati u naše prodajne kanale što samo po sebi povlači i uređivanje T-Centara i iskorak prema digitalnom', zaključila je Rapaić.

'Prije dva mjeseca smo otvorili prvi business showroom, multimedijalni centar namijenjen poslovnim korisnicima u kojem smo pokazali kompletnu paletu naših ICT proizvoda koje smo razvili ili sami ili u suradnji s našim partnerima. Ovo je sljedeći korak u T-Centru koji su do sada najviše posjećivali naši poslovni korisnici. Imamo poseban konzultantski kutak u kojem korisnici mogu doći i porazgovarati s našim ljudima kako bi otkrili što im zaista treba. Svoje korisnike nastojimo opslužiti tako da postanemo pouzdan partner za sve njihove telekomunikacijske i ICT potrebe, tu smo prepoznati kao one stop shop', rekao je Saša Kramar, član Uprave Hrvatskog Telekoma zadužen za poslovne korisnike.

Što se poslovnih korisnika tiče, oni mogu online dogovoriti željeni termin za dolazak u poslovnicu, i to do sedam dana unaprijed. Tu je i poseban kutak za online agente koji korisniku približavaju i upoznaju s web-shopom i njegovim korištenjem. Uz besplatan bežični internet, mogućnost punjenja mobilnih uređaja i besplatnu kavu, korisnici novog T-Centra dobivaju i jedan sat besplatnog parkiranja na obližnjem parkiralištu Cibone.

'U centru imamo i kutak za poslovne korisnike. U njemu korisnici mogu u miru odlučiti o ponudama, sagledati što se nudi i riješiti kompleksnije zahtjeve. Prije izlaska iz centra u Vukovarskoj svaki korisnik može ocijeniti koliko je bio zadovoljan uslugom preko izlaznog panela', zaključio je Jerko Brajković, voditelj odjela za prodaju privatnim korisnicima u Hrvatskom Telekomu.