smanjenje ugljičnog otiska

U novoj donacijskoj kampanji, Valamar sa svojim gostima sadi nove šume

  • Autor: L. Š.
  • Zadnja izmjena 01.08.2022 15:19
  • Objavljeno 01.08.2022 u 15:19
tportal

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Valamar Riviera

Valamar je europski lider na polju održivog turizma, a svojom novom kampanjom 'Easy as one, two, tree' poziva goste da smanje svoj ugljični otisak i doprinesu očuvanju šuma u Hrvatskoj

Valamar u svojim destinacijama već brine o 80.000 stabala, ali planetu je potrebno još. Najveća hrvatska turistička tvrtka zato je pokrenula jednostavnu, ali učinkovitu donacijsku kampanju kako bi napravila još jedan korak ka svojim ciljevima na planu održivosti. Prilikom posjeta svojoj omiljenoj destinaciji, gosti Valamara mogu donirati za sadnju novih stabala.

Za svako stablo koje donira gost, Valamar sadi još jedno. Ovom se kampanjom Valamar Riviera pridružuje inicijativi CO2MPENSATING BY PLANTING nastaloj suradnjom Saveza izviđača Hrvatske, Hrvatskih šuma i HEARTH agencije.

Kampanja 'Easy as one, two, tree' dio je Valamarove sveobuhvatne strategije održivosti. Valamar planira postići ugljičnu neutralnost u prvom i drugom opsegu do 2025. godine te uložiti 50 milijuna eura u destinacije i društveni učinak. Ciljevi po pitanju održivosti uključuju proizvodnju 15 posto energije solarnim putem, korištenje 100 posto električne energije iz obnovljivih izvora te zaštitu Jadranskog mora i njegove bioraznolikosti u svim Valamarovim destinacijama.

Tvrtka također ističe višu stopu recikliranja otpada od prosjeka EU, nizak intenzitet crpljenja vode i izbacivanje plastike za jednokratnu upotrebu. Kao hrvatski lider u održivom turizmu, Valamar ovom kampanjom odgovara na klimatske izazove te nastavlja promicati zeleni i održivi poslovni model.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!