TURISTIČKA PROMIDŽBA

Slogan za Srbe: Tako lepa, a tako blizu

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 04.05.2009 15:19
  • Objavljeno 04.05.2009 u 14:48
Damir Bajs - iz profila

Damir Bajs - iz profila

Izvor: Cropix / Autor: CROPIX / Damjan Tadić

Svibanj i lipanj odlučit će ovu turističku sezonu stoga rećemo u dopunske promidžbene aktivnosti na glavnim emitivnim tržištima, rekao je u ponedjeljak ministar turizma Damir Bajs.

Ministarstvo i Hrvatska turistička zajednica stoga se u ukupno turističko oglašavanje u ovoj godini spremaju uložiti 28 milijuna eura, trostruko više nego li lani kada je uloženo 9 milijuna eura.

Najavljeno je i nekoliko mjera odnosno kampanja za spas hrvatskog turizma koje su usmjerene na hrvatsko i strana tržišta, piše Business.hr.

'Sa kampanjama za hrvatski turizam u glavnim emitivnim zemljama kao što su Njemačka, Italija, Austrija, Slovenija i Češka kreće 18. svibnja a Hrvatska će se također oglašavati i u zemljama okruženja', rekao je Bajs.

Dodao je kako u okviru dodatnih promidžbenih aktivnosti za 2009. pored kampanja u glavnim zemljama kreće oglašavanje i u Ukrajini, Rumunjskoj, Bosni i Hercegovini, Srbiji i Makedoniji i to putem billboarda i svijetlećih panoa u razdoblju od 1. do 31. svibnja.

Primjera radi, u Srbiji će se hrvatsku turistička ponuda oglašavati pod sloganom: 'Tako lepa, a tako blizu'

Poznati slogan slogan 'Mediteran kakav je nekad bio' i dalje pak ostaje za glavne emitivne zemlje poput Njemačke i ostalih. Govoreći o prvim rezultatima za Uskrs, Bajs je kazao kako je našu zemlju posjetilo oko 60.000 stranih turista, što je ohrabrujuća najava za predsezonu i sezonu.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi