INTERVJU

Sanja Božić Ljubičić otkriva planove za NEM i Pickbox

02.06.2016 u 10:04

Bionic
Reading

Pred nama je četvrti po redu NEM. Na pitanje kako vidi razvoj New Europe Marketa, direktorica New Europe Marketa Sanja Božić Ljubičić kaže: 'Vrlo sam zadovoljna. Uvijek govorim da za projekt ovakve vrste treba od tri do pet godina da se primi i evo nas sada pred četvrtim izdanjem, a odaziv je veći nego ikad. Više je tvrtki i sudionika nego ijedne godine prije i posebno nam je zadovoljstvo što ima više tvrtki iz Srednje i Istočne Europe, regije na koju se NEM i koncentrira'

Što biste rekli da je bilo presudno za njihovo sudjelovanje?

Sigurno su tu dobrim dijelom zaslužni screeninzi velikih holivudskih studija koje organiziramo samo nekoliko tjedana nakon premijernih u Los Angelesu. To znači da smo u nekim slučajevima prvi event u Europi na kojem se prikazuju sadržaji nove televizijske sezone. Također znamo prema povratnim informacijama da se dobar glas o poslovanju na NEM-u daleko čuje: tvrtke koje dolaze zadovoljne su obavljenim poslom u uvjetima opuštenijim nego što su navikli na drugim marketima te je rezultat vidljiv.

Što biste posebno izdvojili iz ovogodišnjeg programa NEM-a?

Ponovno bih stavila naglasak na hrvatsku, odnosno regionalnu produkciju. Imat ćemo posebno mjesto za 'Novine', svjetsku premijeru prve serije Dalibora Matanića te razgovor s ekipom filma 'Houston, We Have a Problem', prve koprodukcije HBO Adrije. Jedna od izvornih postavki NEM-a je ta da mi na ovim prostorima imamo što pokazati svijetu i vrijeme je da se oni u to uvjere, a NEM je idealno okružje i za takve ekskluzive te za poslovne prilike koje iz njih mogu niknuti.

Uz to bih istaknula i dolazak tvrtki s područja IT-ja i ICT-ja, pa čak i predstavljanje jednoga hrvatskog start-upa.

Vi ste i na čelu Pickboxa, regionalne SVOD-usluge koja postoji već više od dvije godine. Što možete reći o napretku projekta?

Mogu reći da naša korisnička baza raste. Osim rasta stand-alone dijela, naglasila bih i da imamo partnere u telekomima na cijelom teritoriju na kojem je Pickbox dostupan, dakle, u Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Srbiji, Crnoj Gori i Makedoniji. Drago nam je što su prepoznali vrijednost ovakve usluge i što smo dostupni na njihovim platformama.

Jeste li zadovoljni brzinom rasta Pickboxa? Što vidite kao najveći problem?

Naravno da bi mi bilo draže da stojimo i bolje nego što je sadašnje stanje, komu ne bi?! I dalje kao ključni problem vidim percepciju ponude na internetu. Nije stvar samo u tome da veliki dio korisnika smatra da je sve što je na internetu besplatno nego i što nam zakonski mehanizmi nisu dovoljno dobro regulirani da bi se zaštitila prava proizvođača i distributera videosadržaja. O tome moramo hitno razgovarati mi u Hrvatskoj – predstavnici pružatelja usluga i zakonodavci – da bismo što prije doveli u red još dosta kaotično stanje u ovoj branši.

Kakvi su vam planovi za NEM? I Pickbox?

Nikako se ne namjeravamo opuštati, ni u jednom projektu. Što se tiče NEM-a, to što je slika ovogodišnjeg eventa u ovom trenutku veoma dobra, ne znači da ga trebamo samo prepisati za 2017. Uvijek ima prostora za poboljšanje, kao i za nove ideje. Vidjet ćemo što možemo napraviti da budemo još atraktivniji.

Za Pickbox vrijedi isto: i dalje razmišljamo o širenju izvan ove regije pa ćemo vidjeti kakve su tu mogućnosti. Radimo, naravno, i stalno na tome da korisnicima ponudimo što raznovrsniji sadržaj te da budemo što aktualniji kad je u pitanju tehnologija potrebna da usluga bude dostupna što većem broju ljudi. Najvažnije je da ne stagniramo.