SKOK CIJENE DIONICE

Rezultati Atlantica obradovali investitore

27.10.2011 u 10:36

Bionic
Reading

Atlantic grupa je u prvih devet mjeseci 2011. godine ostvarila ukupan prihod od prodaje u iznosu od 3,45 milijardi kuna, dvostruko više nego u istom periodu prošle godine. Najveći utjecaj na rast prihoda imala je konsolidacija Droge Kolinske, bez čega je rast iznosio 4 posto. Dobit iz poslovanja prije amortizacije, bez jednokratnih utjecaja, iznosi 394 milijuna kuna, a neto dobit bez jednokratnih utjecaja iznosi 32,5 milijuna kuna

Rastu prihoda, uz konsolidaciju Droge Kolinske, najviše su pridonijele divizija Sportska i aktivna prehrana, koja u prvih devet mjeseci bilježi najsnažniji rast, od 18,3 posto, te divizija Pharma s rastom prodaje od 12,5 posto.

'Zadovoljni smo ostvarenim rezultatima koji odražavaju ne samo dvostruko višu prodaju kao rezultat akvizicije Droge Kolinske, nego i organski rast prodaje i stabilnu operativnu profitabilnost na pro forma konsolidiranoj osnovi u odnosu na godinu ranije. Osobito smo zadovoljni kad se uzme u obzir da se kompanija istovremeno suočavala s provedbom integracijskih aktivnosti, troškovnim i procesnim optimizacijama te nepovoljnim makroekonomskim trendovima i snažnim rastom osnovnih sirovina na globalnim tržištima. Očekujemo da ćemo do kraja godine nastaviti s poslovanjem u skladu s najavama', komentirao je Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic grupe.

Prvih devet mjeseci 2011. godine poslovanje Atlantic grupe obilježilo je nekoliko ključnih događaja. U prvom kvartalu uspješno su objedinjene distribucijsko-logističke aktivnosti Droge Kolinske i Atlantic grupe na svim tržištima u regiji te su uspostavljeni centralizirani sustavi nabave i dijela marketinških aktivnosti. U drugom kvartalu je Atlantic grupa u skladu s dugoročnim fokusom na svoje osnovne djelatnosti prodala vlasnički udio u RTL-u Hrvatska, dok je u trećem kvartalu započelo objedinjavanje proizvodnih procesa.

Nakon integracije Droge Kolinske u sustav Atlantic grupe regionalna tržišta u ukupnoj prodaji Atlantic grupe sudjeluju sa 79,8 posto. U prvih devet mjeseci hrvatsko tržište u ukupnoj prodaji sudjeluje sa 29 posto, slijede tržište Srbije sa 24,6 posto, Slovenije sa 12 posto, BiH sa 8,2 posto, a ostala regionalna tržišta sa 5,8 posto. Ključna zapadnoeuropska tržišta čine 8,5 posto ukupne prodaje uz rast od 11,7 posto. Najveći pojedinačni rast prodaje, od 12,7 posto, bilježi tržište Velike Britanije, a slijedi tržište Srbije sa 11 posto rasta na pro forma konsolidiranoj osnovi.

Vlastite robne marke sudjeluju u ukupnoj prodaji Atlantic grupe sa 71,5 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala u regiji sa 17,3 posto, Farmacia sa 5,8 posto, dok proizvodi koje Atlantic grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine 5,5 posto prodaje.

Devetomjesečni rezultati Atlantica izazvali su pozitivnu reakciju investitora na Zagrebačkoj burzi. Pola sata nakon otvaranja trgovanja cijena dionice je porasla 5,16 posto i trenutno iznosi 540 kuna.