BIOBAZA IZ SV. NEDELJE

Prirodnim kremama ostvarili milijunske prihode i u krizi

06.10.2014 u 10:11

Bionic
Reading

Sve je počelo kremom, a danas imaju milijunske prihode. Biobaza, prirodna kozmetika s domaćim potpisom postigla je velik uspjeh na tržištu. Nastala je 2011., kada je kriza bila u punom zamahu, ali su u njoj vidjeli svoju priliku. Vođena jednostavnim receptom: bez parabena, sintetskih mirisa, bojila i konzervansa, tvrtka Magdis iz Svete Nedelje svojim brendom Biobaza prošle je godine ostvarila prihod od 13 milijuna kuna. Da je itekako otporna na krizu, govori podatak da je ta tvrtka 2009. imala prihod od 8,8 milijuna kuna što znači da je do danas povećan 47 posto. Zapošljava 40-ak ljudi, a prosječna je neto plaća 6.300 kuna. Ovo je priča o uspjehu domaće tvrtke

Tvrtka Magdis osnovana je 1993. za farmaceutsku proizvodnju. Tvrtku je osnovao magistar farmacije Srećko Gross, dugogodišnji Plivin stručnjak za razvoj lijekova. Magdis je u početku pružao uslugu proizvodnje dodataka prehrani, sirupa te kozmetike raznim domaćim partnerima, a 2011., u jeku krize, odlučili je napraviti vlastiti kozmetički brend.

'Možemo reći da kriza jest i nije utjecala na naše poslovanje. Utjecala je u tolikoj mjeri da smo svjesni formiranja cijene finalnog proizvoda, ali smo i oprezni pri ulaganjima. Možemo reći da zbog krize puno sporije, zbog opreza, realiziramo neke razvojne planove', kazao je u razgovoru za tportal Marko Gross, direktor tvrtke.

'Iz krize smo nastojali stvoriti priliku, i uspjeli smo'

'S druge strane, kriza nam je omogućila da tržištu ponudimo visokokvalitetne proizvode s fer omjerom cijene i kvalitete. Biobazu smo predstavili početkom 2011., kada je kriza bila u svom punom jeku, u takvom okruženju bio je izazov osmisliti inovativan, atraktivan i kupcu prihvatljiv brend. Mi u Magdisu svakako možemo reći da smo iz krize svakako nastojali stvoriti priliku. Mislimo da smo u tome i uspjeli', ističe Gross.

'S obzirom na dugogodišnja iskustva te visokokvalitetan tim farmaceuta, ideja je bila proizvesti prirodnu kozmetiku farmaceutske kvalitete cjenovno dostupnu svima i tako se ubrzo rodila ideja o proizvodima Biobaza', kaže nam Gross.

U proljeće 2012., u Magdisu su napravili prva tri proizvoda koja su se našla na policama drogerija.

'Bila je to univerzalna krema za njegu lica i tijela, krema za njegu tijekom trudnoće i majčinstva te krema za skidanje šminke i njegu lica. Pokazalo se da imamo tri vrhunska proizvoda čija je kvaliteta opravdala očekivanja kupaca. Ubrzo smo počeli razvijati širu ponudu proizvoda, ali uvijek se vodeći načelom 'bez parabena, sintetskih mirisa, bojila i konzervansa'. Iskrena komunikacija s kupcima, te ponuda inovativnih proizvoda pokazala se kao pravi način za pozitivan odgovor tržišta na naše proizvode', govori nam Gross.

Bez umjetnih boja, parabena i mirisa

Biobaza trenutačno broji 50-ak raznih proizvoda za njegu kose, lica i tijela. Ima posebno razvijenu liniju za mame te posebno razvijenu liniju za muškarce.

'Nastojimo osmisliti proizvode koji su inovativni, koji sadrže neke zaboravljene prirodne sastojke, a koji su izuzetno poželjni u svakodnevnoj njezi. Primjerice, u toj liniji to su čestice aktivnog ugljena pa tako imamo 'crni' sapun za brijanje i 'crne' gelove za tuširanje. S druge strane, nedavno smo tržištu predstavili liniju roll-ona za muškarce i žene koji su potpuno prirodni, ne sadrže štetne sastojke, poput aluminij kolorohidrata, a uz zaštitu pružaju i njegu, kaže Gross.

Biobaza proizvode plasira dm-u, Bipi, Kozmu te u Billi, Kauflandu i trgovinama Metro.

Kao kvalitete koje Biobaza ima u odnosu na konkurenciju, Gross ističe da se prije svega ovdje radi o kozmetici farmaceutske kvalitete.

'To znači da strog proces kontrole prolaze ne samo finalni proizvodi, nego i svaki sastojak koji je zastupljen u finalnom proizvodu. Kozmetika Biobaza ne sadrži parabene, sintetske mirise, bojila, konzervanse, stoga je izuzetno nježna i odgovara najosjetljivijoj koži. Svaka serija proizvoda prolazi testove stabilnosti, a proces proizvodnje dodatno je reguliran standardima ISO i HACAP. Biobaza se ne testira na životinjama i ne koristimo sirovinu koja se testira na životinjama', objašnjava Gross.

'Društveni su mediji poput osobne iskaznice'

Magdisu društveni mediji igraju veliku ulogu. Kako kaže Gross, oni su poput osobne iskaznice, nužno je biti prisutan.

'Mi u Biobazi koristimo društvene medije za dvosmjernu komunikaciju s našim vjernim kupcima od kojih čujemo i pohvale i kritike, ali i brojne ideje koje koristimo u razvoju novih proizvoda. Dvosmjerna komunikacija tako se odvija svakodnevno; slušamo našeg kupca, vjerujemo mu i poštujemo njegovo mišljenje', naglašava Gross.

'Vjerujemo kako će se Biobaza i dalje razvijati i nuditi zanimljive proizvode svojim postojećim, ali i novim kupcima. Imamo brojne upite za plasiranje proizvoda u regiju, ali i na tržište Europske unije te se nadamo da će nam uspjeti pronaći pouzdane partnere i ostvariti uspješnu suradnju. Konstantno ulažemo u razvoj novih formulacija, ali i u unapređenje proizvodnje pa će nam i u 2015. to ostati jedan od glavnih poslovnih ciljeva', zaključio je Gross.