LOŠIJI GLOBALNO

Prihodi H&M-a u Hrvatskoj rasli četiri posto, dosegli 670 milijuna kuna

31.01.2017 u 13:26

Bionic
Reading

Švedski modni lanac Hennes i Mauritz (H&M) objavio je u utorak da mu se neto dobit u protekloj financijskoj godini smanjila 11 posto zbog viših troškova nabave uzrokovanih jačanjem dolara

U financijskoj godini 2015/2016. koja je završila u studenom grupa je poslovala s neto dobiti od 18,636 milijardi švedskih kruna (1,972 milijarde eura).

U H&M-u objašnjavaju pad dobiti višim troškovima nabave zbog jačeg dolara, te pojačanim popustima nakon hladnog proljeća u Europi.

U četvrtom tromjesečju neto dobit grupe porasla je sedam posto, na 5,9 milijardi švedskih kruna.

U istom su postotku porasli i godišnji prihodi iskazani u lokalnim valutama, dosegnuvši 223 milijarde kruna. Konvertirani u krune i uz uključen PDV, uvećani su šest posto.

'Godina 2016. bila je općenito izazovna za maloprodaju odjeće, s obzirom na negativan utjecaj različitih vanjskih faktora, uključujući i geopolitička zbivanja, na trgovinu na mnogim tržištima', konstatira u priopćenju izvršni direktor kompanije Karl-Johan Persson.

'To je bilo posebno vidljivo u Francuskoj, Njemačkoj, Švicarskoj i Italiji, ali i u SAD-u i Kini', dodaje.

U novoj financijskoj godini grupa planira otvoriti 430 novih trgovina i pozicionirati se putem fizičkih trgovina na pet novih tržišta, u Kazahstanu, Kolumbiji, na Islandu, te u Vijetnamu i Gruziji. Dodatno namjeravaju otvoriti i internetske trgovine u Turskoj, na Tajvanu, u Hong Kongu, Makauu, Singapuru i Maleziji.

Cilj im je povećanje ukupnih prihoda, u fizičkim i internetskim trgovinama, u rasponu od 10 do 15 posto.

Na kraju financijske godine 2015/2016. odjevni gigant zapošljavao je više od 161 tisuće radnika u zemljama širom svijeta. Neto su na razini grupe u prošloj financijskoj godini otvorili 13 tisuća novih radnih mjesta.