Brandstorming #14

Pasionirani kreativac Davor Bruketa podijelio je što je naučio o brendingu. Evo što smo doznali

20.07.2023 u 17:22

Bionic
Reading

Na četrnaesti po redu Brandstorming, u goste nam je došao suosnivač i glavni kreativni direktor agencije Bruketa & Žinić & Grey

Agencija je to koja već više od dva desetljeća inovira baveći se kreativnim komunikacijama. Osvojili su više od 650 nagrada, postavši jedna od najuglednijih kreativnih agencija u ovome dijelu Europe.

Davor Bruketa stalni je član žirija New York Cresta Awardsa te je bio član žirija i drugih prestižnih natjecanja na području tržišnih komunikacija kao što su Cannes Lions, D&AD London, Art Directors Club New York, New York Festivals, Red Dot, Graphis, Young Guns, Young Lions, OneScreen i brojnih drugih. Također, prvi je istočnoeuropski predsjednik žirija London International Awards.

Davor je održao inspirativno predavanje na temu Važne stvari koje smo naučili o brendingu nakon čega je uslijedila zanimljiva rasprava s Lucijom Gluščević, voditeljicom brand strategije Hrvatskog Telekoma, a sve uz moderiranje Ivane Frankol.

U zanimljivom razgovoru koji je slijedio saznali smo i zašto je danas važno imati brand koji ljudi vole i kako se gradi emotivna veza s brendom, je li ona uopće moguća te kako brandovi pozitivno utječu na društvo.

Na primjeru Hrvatskog Telekoma analizirali smo kako se unutar telekomunikacijske industrije koja je iznimno konkurentna, uspješno diferencirati porukama i komunicirati na drugačiji, jedinstven i prepoznatljiv način.