žene u biznisu

Ovo su najbolje hrvatske poduzetnice po izboru Women in Adria; evo s čime se bave

04.11.2021 u 14:42

Bionic
Reading

Nagrade za najbolje poduzetnice dodjeljuje sedmi put mreža žena u biznisu Woman in Adria. Uz pobjednice, u finalu izbora su bile i Martina Krajinović Gulsun, vlasnica Kallos Beauty Akademije te Martina Ćustić, vlasnica zadarske prodavaonice Zdravom hranom i OPG-a

Helena Budiša, inspirativna je poduzetnica godine. Ova Splićanka u poduzetništvu je čak 26 godina. Vlasnica je dvije tvrtke: UHY HB EKONOM, koja se bavi računovodstvenim i knjigovodstvenim uslugama te UHY SAVJETOVANJE, koja se bavi savjetovanjem za EU fondove i konzaltingom, te suvlasnica i CEO još dvije tvrtke: UHY POREZNI SAVJETNIK i Poduzetnički akcelerator Split, priopćili su iz Women in Adria.

'Biznis sam pokrenula prvo iz želje, drugo iz nužde. Da, bila sam nezaposlena, ali sam znala što želim. Želim svoj tim koji ću usavršavati i koji će biti najbolji u svojoj branši i pokazivati drugima kako se može raditi posao. U tome smo uspjeli. Danas, nakon četvrt stoljeća poduzetništva, i s ovom titulom, koja je zaokružila moj put, mogu reći da sam ja svoje ambicije ispunila. Sada pomažem mladim kolegama da ispune svoje.', kazala je Helena Budiša, inspirativna poduzetnica godine 2021.

Najbolja mikro poduzetnica je Lorena Boljunčić, vlasnica tvrtke Idea Istra koju uspješno vodi već osam godina. Riječ je o agenciji za razvoj novih kulturno-turističkih proizvoda među kojima je i Kuća istarskog maslinovog ulja u Puli koja se u mnogim turističkim vodičima našla na vrhu liste najzanimljivijih istarskih atrakcija.

„Nakon 8 godina u marketingu meni su se kockice posložile i shvatila sam da želim krenuti u poduzetništvo i raditi inovativne ili bar nove kulturno-turističke proizvode. Obično se misli da kultura ne može biti profitabilna, no ja sam odlučila pokazati da itekako može. Odlučujem napustiti siguran svijet korporacije i vratiti se u rodni grad u kojemu više gotovo nikoga nisam znala. Roditelji su nam uvijek govorili da ne idemo glavom kroz zid, ali poduzetništvo je, čini mi se, upravo to. Pronalazak načina da ideš glavom kroz zid.', rekla je Boljunčić.

S obzirom na to da statistika ženama ne ide u prilog te da samo jedna od deset žena postaje poduzetnica, važno je njihovo povezivanje i međusobno hrabrenje. To već niz godina radi mreža žena u biznisu Woman in Adria.

'Priče svih finalistica su nam pokazali kako uspjeh dolazi preko noći, ali one koja traje jako puno godina. Isto tako su pokazale da, kad se poduzetnice nađu u bezizlaznim situacijama, znaju se dići i krenuti ispočetka. Što se tiče podrške poduzetnicama, ona je nužna, pogotovo u državi poput naše koja ima i demografsku krizu. Nažalost, na državnoj razini, ne postoji razumijevanje, nego se otežavaju poduzetnički počeci poduzetnicama. Veseli, ipak, činjenica da imamo bolji odaziv na lokanim razinama. Imamo i prve gradove koji poduzetnicama početnicima daju potpore u vidu financiranja vrtića, a vjerujemo da će se i ostali slijediti tu dobru praksu Koprivnice i Poreča.', kazala je Ivana Matić, osnivačica mreže Women in Adria.

Finalistice izbora su bile još i Martina Krajinović Gulsun, diplomirana je ekonomistica, certificirana kozmetičarka te vlasnica dvije tvrtke i Kallos Beauty Akademije te Martina Ćustić, vlasnica popularne zadarske prodavaonice Zdrava navika, OPG-a i nutricionističkog savjetovališta.

Dodjelu nagrade najboljim poduzetnicama omogućili su Raiffeisen banka, Bipa, A1 i Citroen, a podržali su ju i Fina, Intimina, Končar, JGL, Allergosan, UniCredit leasing, Royal Gardens i la Piel kozmetika te Kanadsko veleposlanstvo, RTL, Crowe Horwath i Cvijet kreativa.