PROPAST U ČAKOVCU

Otkaz za svih 240 zaposlenika MTČ-a

  • Autor: Ivica Kruhoberec
  • Zadnja izmjena 20.01.2012 14:59
  • Objavljeno 20.01.2012 u 13:07
MTČ

MTČ

Izvor: Cropix / Autor: CROPIX / Zeljko Hajdinjak

Svih 240 zaposlenika MTČ Tvornice čarapa, čakovečkog poduzeća koje je prije tjedan dana otišlo u stečaj, dobilo je otkaze

U pogonu MTČ Tvornice čarapa, jednog od najpoznatijih domaćih proizvođača tog odjevnog predmeta, točno u podne okupili su se zaposlenici koji su krajem prošle godine otišli na prisilni godišnji odmor. Razlog njihovog okupljanja nije, nažalost, bio dogovor oko nastavka proizvodnje, već uručivanje otkaza budući da je nad poduzećem otvoren stečajni postupak zbog blokade računa od 82 milijuna kuna koja traje nešto više od pola godine.

'Otkazi idu sukladno Zakonu o stečajnom postupku, a tek nakon prestanka radnog odnosa moći će se zaposlenicima izračunati otpremnine', pojasnio je stečajni upravitelj Želimir Uršulin.

Međutim, mogućnost izračuna otpremnina mala je utjeha za radnike koji nisu dobili ni cijelu plaću za rujan, a o gubitku radnih mjesta da se i ne govori, posebice stoga što je riječ o sektoru tekstila koji je u Međimurju gotovo nestao.

'Radnici neće odmah na burzu, budući da ide otkazni rok od mjesec dana tijekom kojeg će se završiti započeta proizvodnja. Što i koliko će se raditi, bit će poznato početkom idućeg tjedna kada dobijem izvještaj voditelja proizvodnje', najavio je Uršulin.

Premda je bilo najava o skorom nastavku proizvodnje od strane stranog zakupca, takva mogućnost trenutno ipak nije izgledna.

'Prilike nisu uopće tako ružičaste kako su izgledale. Istina je da poduzeće ima moderne strojeve i dobre pogone, kao i zaposlenike koji znaju raditi. Međutim, nema novaca za nastavak proizvodnje, pa bi trebalo što prije naći primjerenog zakupca za ukupni proizvodni kapacitet koji nije mali – milijun pari čarapa mjesečno', upozorava stečajni upravitelj jedne od zadnjih tvrtki iz nekadašnjeg poslovnog sustava MTČ koji je imao devet poduzeća s više tisuća zaposlenih.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi