eu projekti

Nove prilike za novac iz EU fondova za školstvo i vinare

tportal

Izvor: Guliver/Thinkstock / Autor: PromesaArtStudio

U nastavku saznajte više o najaktualnijim otvorenim natječajima na području Republike Hrvatske. Pronađite natječaj koji vam odgovara, počnite s pripremom projekta već danas i dobijte sredstva EU za vaše poduzeće!


1. Javni natječaj za podnošenje prijava za dodjelu sredstava iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja u 2017.g.

Cilj: povećanje konkurentnosti hrvatskih vinara i vinogradara kroz mjere restrukturiranja i konverzije vinograda, investicije u vinarije i marketing vina, te promidžbe vina na trećim tržištima.

Prihvatljivi prijavitelji:

  • proizvođači vina (fizičke ili pravne osobe) upisani u Vinogradarski registar
  • javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina (osim korisnika Državnog proračuna) te
  • udruge proizvođača vina i zadružni savezi (čije su članice barem tri zadruge koje se bave proizvodnjom vina).

Prihvatljive aktivnosti:

  • objavljivanje reklama u medijima (tisak, televizija, radio, internet)
  • odnosi s javnošću, promidžba i marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promocija imidža Hrvatske, promotivne prodaje na događanjima
  • izrada i distribucija promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja
  • sudjelovanje na međunarodnim sajmovima i drugim međunarodnim događanjima na tržištima trećih zemalja
  • administrativni troškovi i troškovi osoblja korisnika.

Intenzitet potpore: do 80%

Krajnji rok prijave: 29. rujna 2017.g.

Više informacija o navedenom Pozivu pronađite ovdje.

2. Osiguravanje školske prehrane za djecu u riziku od siromaštva (školska godina 2017./2018.)

Cilj: ublažavanje najgorih oblika dječjeg siromaštva, pružanjem nefinancijske pomoći djeci u siromaštvu ili u riziku od siromaštva i to u vidu podjele hrane u osnovnim školama.

Ciljne skupine: djeca koja žive u siromaštvu ili su u riziku od siromaštva te koja su polaznici obveznog školskog programa i definirana su kao najpotrebitija prema kriterijima partnerskih organizacija za redovito primanje prehrane na način na koji je školska prehrana organizirana  ili na drugi odgovarajući način sukladno načelima zabrane diskriminacije i jednakog postupanja.

Prihvatljivi prijavitelji: jedinice lokalne i/ili regionalne (područne) samouprave koje su osnivači javnih odgojno-obrazovnih ustanova (osnovnih škola), sukladno Odluci Vlade Republike Hrvatske o donošenju Mreže osnovnih i srednjih škola, učeničkih domova i programa obrazovanja.

Prihvatljivi partneri: vodeća partnerska organizacija može biti samo javno tijelo koje je – osnivač osnovnih škola iz županija koje su razvrstane kao područja s indeksom razvijenosti ispod 125% (skupina I., II. i III.), sukladno Vrijednosti indeksa razvijenosti i pokazatelja za izračun indeksa razvijenosti na županijskoj razini za 2013. g.

Prijavitelj može prijaviti projektni prijedlog na Poziv isključivo u partnerstvu, i to s najmanje jednom javnom osnovnom školom koja može, no ne mora nužno biti osnovana od strane Prijavitelja tog Projekta (vodeće partnerske organizacije).

Prihvatljivi troškovi:

  • trošak kupnje hrane/trošak školskog obroka
  • administrativni troškovi i troškovi prijevoza i skladištenja
  • tehnička pomoć.

Ukupan iznos bespovratnih sredstava: 25.000.000,00 HRK

Najniži iznos bespovratnih sredstava: 200.000,00 HRK

Najviši iznos bespovratnih sredstava: 1.500.000,00 HRK

Intenzitet potpore: 100%

Trajanje projekta: maksimalno trajanje projekta je 10 mjeseci. Sve projektne aktivnosti moraju se odnositi na školsku godinu 2017. – 2018.

Više informacija o navedenom Pozivu pronađite ovdje.

3. Program podrške poboljšanju materijalnih uvjeta u osnovnim i srednjim školama

Cilj: pomoć jedinicama područne (regionalne) i lokalne samouprave, osnivačima osnovnih i srednjih škola, u provedbi projekata iz sektora obrazovne infrastrukture koji pridonose poboljšanju materijalnih uvjeta u školskim objektima i time podizanju kvalitete obrazovnog standarda u osnovnim i srednjim školama, a koji se u ovom programskom razdoblju ne mogu financirati iz ESI fondova.

Prihvatljivi prijavitelji: jedinice lokalne samouprave i jedinice područne (regionalne) samouprave, osnivači osnovnih i srednjih škola.

Prihvatljive aktivnosti: aktivnosti na izgradnji, nadogradnji, rekonstrukciji, obnovi, sanaciji, adaptaciji i opremanju fiksnom opremom prihvatljivih objekata. Prihvatljive su i aktivnosti na nastavku/završetku već započetih projekata. U okviru Poziva se neće sufinancirati udjel podnositelja zahtjeva u energetskoj obnovi školskih objekata koja se financira ili će se financirati iz ESI fondova jer će isto biti predmet drugog poziva.

Prihvatljivi troškovi: nastali na Potprojektima u razdoblju od 1. siječnja 2017. do 31. ožujka 2018. uz uvjet da se sufinanciranje iz sredstava Ministarstva može koristiti samo u 2017.g.

Najviši iznos bespovratnih sredstava: 5.000.000,00 HRK s PDV-om

Intenzitet potpore: 50%

Krajnji rok prijave: 15. rujna 2017.g.

Više informacija o navedenom Pozivu pronađite ovdje.

4. NAJAVA: Kompetentnost i razvoj MSP – faza II (3d1.1.2); Otvoreni postupak dodjele

Cilj: poziv ima za cilj ojačati konkurentnost MSP-a stvaranjem i proširenjem kapaciteta za razvoj procesa, roba i usluga,održavanjem i povećanjem zaposlenosti, dodane vrijednosti, prodaje na inozemnim tržištima i usvajanjem novih rješenja i tehnologija.

Prihvatljive aktivnosti: prihvatljive su aktivnosti ulaganja u materijalnu i nematerijalnu imovinu koja imaju za cilj izgradnju/rekonstrukciju i opremanje nove ili održavanje i opremanje postojećih proizvodnih kapaciteta te posljedično podizanje konkurentnosti poduzetnika na tržištu.

Prihvatljivi korisnici: mali i srednji poduzetnici.

Indikativni iznos financijske omotnice: 200.000.000,00 HRK

Indikativni intenzitet potpore: 35%-45%

Indikativni datum objave Poziva: 30. rujna 2017.g.

5. NAJAVA: Razvoj i unapređenje modela učenja kroz rad te provedba unaprjeđenog modela stručne prakse u visokom obrazovanju; Otvoreni postupak dodjele

Cilj: poboljšanje relevantnosti  u visokom obrazovanju kroz poboljšanje modela učenja kroz rad.

Specifični cilj: poboljšanje kvalitete, relevantnosti i učinkovitosti visokog obrazovanja

Prihvatljive aktivnosti:

  • razvoj modela učenja kroz rad
  • unapređenje postojećih modela učenja kroz rad
  • provedba modela stručne prakse
  • povezivanje visokih učilišta s gospodarstvom.

Prihvatljivi prijavitelji: visoka učilišta (javna i privatna).

Potencijalni partneri:

  • visoka učilišta (javna i privatna)
  • odgojno-obrazovne ustanove
  • ustanove za obrazovanje odraslih
  • nevladine organizacije
  • studentske organizacije
  • strukovne komore i udruženja
  • tijela državne uprave
  • jedinice regionalne i lokalne samouprave
  • trgovačka društva, poslodavci i udruženja poslodavaca
  • sindikati.

Indikativan iznos financijske omotnice: 48.750.000,00 HRK

Najniži iznos bespovratnih sredstava: 400.000,00 HRK

Najviši iznos bespovratnih sredstava: 1.800.000,00 HRK

Indikativni intenzitet potpore: 100%

Indikativni datum objave Poziva: studeni 2017.g.

Trenutačno je otvoreno javno savjetovanje za navedeni Poziv. Uključite se u savjetovanje te dostavite svoje primjedbe i prijedloge uz pomoć elektroničke aplikacije e-Savjetovanja ovdje.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi