TV market

NEM DUBROVNIK 2021. predstavlja prve govornike

18.06.2021 u 15:47

Bionic
Reading

TV market s najboljim pogledom napokon se vraća uživo na događanju koje će ugostiti predstavnike televizijskih kanala, sportskog streaminga, distribucije i produkcije

Čekanje je završeno! Nakon godine ispunjene virtualnim sastancima, NEM Dubrovnik 2021. ponovno će na jednom mjestu okupiti vodeće osobe iz svjetske i europske TV industrije. Krajem ljeta, od 6. do 9. rujna 2021. glavna tema u Hotelu Dubrovnik Palace bit će budućnost medija, najnovija dostignuća i brojne mogućnosti koje su se pojavile nakon godine koja je uvelike utjecala na TV industriju.

Neki od prvih potvrđenih govornika događanja NEM Dubrovnik 2021. su:

  • Bill Wijdeveld, potpredsjednik usluga sadržaja platforme za M7 Grupu
  • Frank Spotnitz, izvršni direktor i izvršni producent za Big Light Productions
  • Peter Parmenter, viši dopredsjednik razvoja poslovanja za DAZN
  • Peter Kolosi, zamjenik izvršnog direktora i direktor programa RTL Mađarska
  • Stanislav Georgiev, izvršni direktor za Bulsatcom
  • Natalija Gorščak, direktorica na TV SLO
  • Guy Bisson, voditelj istraživanja za Ampere Analysis
  • Maria Rua Aguete, izvršna direktorica i tehnološka suradnica za Omdiju
  • Katarina Pavlović, direktorica programa Prve srpske televizije
  • Richard John Brešković, šef marketinga Hrvatskog Telekoma

Pogledajte popis svih dosad potvrđenih govornika na službenoj web stranici NEM Dubrovnik 2021.

Ovogodišnji program organiziran je kroz trodnevna predavanja, panele, projekcije i razgovore s predavačima te nezaobilazna dnevna i večernja druženja s ciljem ponovnog umrežavanja uživo. Četvrti i zadnji dan rezerviran je za prikupljanje dojmova te rezimiranje novih znanja i iskustava.

Kako bi se svi sudionici osjećali sigurno, organizatori su ove godine posebno usredotočeni na organizaciju događaja u skladu s epidemiološkim mjerama. NEM Dubrovnik 2021. održat će se uglavnom na otvorenom, uz već dobro poznat pogled na Jadran te ugodan ljetni povjetarac.

Nezaobilazni B2B događaj u CEE regiji

NEM Dubrovnik je B2B događaj koji se svake godine fokusira na razvoj TV industrije u CEE regiji. Redovni posjetitelji ključni su predstavnici pay-tv kanala, FTA kanala, usluga streaminga, telekom operatera i ostalih pružatelja televizijskih usluga, ali i glumci, producenti, redatelji, pisci i drugi sudionici u audiovizualnoj industriji. Dubrovnik će ove godine ugostiti i finaliste natjecanja u pisanju scenarija „NEM Network“, koji će dobiti priliku sastati se s potencijalnim partnerima, kupcima i/ili investitorima iz industrije.

Dosad je NEM Dubrovnik podržalo više od 180 utjecajnih tvrtki na globalnoj i lokalnoj razini, neke od kojih su Eutelsat, Deutsche Telekom, A1 Telekom Austria Group, United Group, Comcast, Irdeto, Global Agency i HBO Adria, kao i BBC Studios, ViacomCBS, Disney, NBCUniversal, Warner Bros., Fremantle, Sony Pictures Television, Pickbox, MGM, ITV Studios Global Entertainment, Viasat World, Telekom Srbija Group, ZDF, BETA Film, HRT, Nova TV, RTL Hrvatska, RTL Mađarska i mnoge druge.

New Europe Market

New Europe Market (NEM) skupni je naziv za nekoliko događaja koje organizira Mediavision, agencija specijalizirana marketing i poslove u TV industriji. Uz već tradicionalni NEM Dubrovnik, 2019. godine predstavljeno je i njegovo zimsko izdanje pod nazivom NEM Zagreb, posvećeno kreativnoj strani TV industrije. A kako bi profesionalci ostali povezani i tijekom ograničavajuće 2020. godine, predstavljena je digitalna platforma NEM Network.

Detalji programa NEM Dubrovnik 2021. bit će objavljene idućih tjedana. Sve informacije o događaju i cijenama paketa za sudjelovanje možete pronaći na službenoj stranici NEM Dubrovnik 2021.