DOPUNSKO ZDRAVSTVENO

Na 'Akciju života' reagirao HZZO

24.07.2013 u 15:20

Bionic
Reading

Na 'Akciju života' u kojoj web servis Dosi.hr i Croatia zdravstveno osiguravanje pozivaju građane da raskinu ugovor s HZZO-om, a koju je jučer objavio Jutarnji list, stigla je reakcija iz državnog zavoda. Oni upozoravaju da su mnogi osiguranici otkazivali ugovore da bi im se ponovno vraćali, žale se i na neetičnost u oglašavanju, a za nižu cijenu konkurencije kažu da je upitna

Croatia zdravstveno osiguranje i web shop za osiguranja, Dosi.hr, najavili su jučer akciju prodaje dopunskog osiguranja reklamirajući da se radi o godišnjoj uštedi od čak 660 kuna, odnosno 1.980 kuna u tri godine, koliko traje polica. U njihovoj ponudi, bez obzira na primanja, cijena dopunske police je 75 kuna mjesečno, što je znatno povoljnije za građane koji imaju viša primanja jer oni plaćaju 130 kuna. Ipak, treba imati na umu da korisnici ove police prvo moraju platiti usluge, a u roku od 14 dana nakon predočenja računa dobivaju povrat novca od CZO-a.

'Akcija života' otvoreno poziva ljude da prekinu suradnju s HZZO-om, 'do 25. srpnja možete otkazati bez penala i otkaznog roka', pa je stigla reakcija iz HZZO-a:

'Ponukani tonom i sadržajem teksta objavljenom u Jutarnjem listu 21. srpnja 2013. kojim, se tobože, promovira akcijska prodaja polica dopunskog zdravstvenog osiguranja Croatia zdravstvenog osiguranja (CZO) i uspoređuje s policama Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (HZZO), prinuđeni smo reagirati zbog objektivnog informiranja javnosti.

Iskustvo iz ranijih godina pokazalo nam je da su mnogi osiguranici izazvani takvom reklamom otkazivali ugovore s HZZO-om, da bi se nakon izvjesnog vremena ponovno vraćali u HZZO.

HZZO kontinuirano preispituje visinu cijena vlastitih polica radi stabilnog financijskog poslovanja dopunskog zdravstvenog osiguranja u svrhu osiguravanja dugoročnog poslovanja, a sigurnost takovom cijenom police CZO-a je upitna.

Uvjereni smo da će institucije nadležne za osiguranje etičnosti u oglašavanju osiguravateljnih usluga reagirati na istupe CZO-a u medijima', priopćili su iz Odnosa s javnošću Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje.

CZO je, podsjetimo, konkurentska osiguravateljska kuća koja, nakon što je najavljena prodaja CO-a, uskoro neće više biti u državnom vlasništvu. Dosi.hr je web shop u vlasništvu Europapress holdinga.