UVJEREN U USPJEH

Mršić Kataranima nudi Čokolino i Vegetu

13.11.2012 u 09:00

Bionic
Reading

Među četrdesetak članova hrvatske poslovne delegacije u Kataru, koja je u ponedjeljak tražila poslovne prilike u palači emira Hamada bin Kalife al Tanija, bez čije se podrške u toj zemlji ne mogu sklapati poslovi, bio je i direktor Podravke Zvonimir Mršić, koji će na tom tržištu pokušati plasirati Čokolino, Vegetu i juhe. Iako smatra da se u Kataru ne može uspjeti preko noći te da arapski svijet ima 'specifičan osjećaj za vrijeme', šanse su hrvatskim izvoznicima na tom rastućem tržištu puno bolje nego u Austriji ili Njemačkoj, sažeo je smisao 'invazije na Katar' Podravkin direktor

I dok većina medija katarsku misiju posve logično dovodi u vezu s pokušajem spašavanja Vladinog investicijskog plana, Zvonimir Mršić, direktor Podravke i bivši gradonačelnik Koprivnice iz redova SDP-a, pun je podrške i strpljenja za posao koji obavlja Radimir Čačić.

'Nisu podbacile državne investicije. Naš je problem to što uvijek imamo trenutna i prevelika očekivanja. Potpuno je izvjesno da će se dogoditi javne investicije, a važno je da se dogodi investicijski ciklus u privatnom sektoru, što zapravo znači izvoz. Moramo se jako okrenuti prema izvozu i zbog toga je dobro da ovako, u velikim skupinama, odlazimo u strane zemlje u kojima postoji mogućnost da napravimo posao u kraćem vremenu', objašnjava Mršić.

Podravkin direktor ističe da se na svakom tržištu može napraviti posao, samo je pitanje vremena i uloženog novca. Zašto baš Katar? 'Mislim da se ovdje u kraćem vremenu može napraviti više nego u Austriji i Njemačkoj. Katar je mala zemlja, ali veliko tržište koje će još rasti, dok će u Hrvatskoj tržište stagnirati ne samo zbog broja stanovnika, nego i činjenice da nam dolazi velika konkurencija prilikom ulaska u EU.'

Baš kao i predsjednik Josipović i Radimir Čačić, koji su se pred emirom Al Tanijem 'posipali pepelom' zbog propuštenih šansi iz Sanaderove vladavine, i Mršić žali zato što se Hrvatska propustila etablirati na ovom perspektivnom tržištu. 'Brendiranjem države mogli smo brendirati i neke naše kompanije, a mi smo previše toga bacili na građevinu', kritizirao je bivše vlade.

Suprotno uvjerenju da u arapskom svijetu možemo biti konkurentni prodajući vodu, Mršićevi aduti su drugi Podravkini proizvodi - Čokolino, Vegeta i juhe - koji imaju dodanu vrijednost.

'Imali smo već neke susrete i Arapima je interesantno sve što proizvodimo, jer oni su veliki uvoznici prehrambenih proizvoda, ali sad treba procijeniti gdje ima dovoljno marže da bi se to isplatilo. Voda ne podnosi dug transport i pitanje je bi li cijena podnijela taj transport, ali imamo im puno drugih stvari za ponuditi, kao što su Čokolino, Vegeta ili juhe, naši proizvodi u koje su ugrađeni znanje, tehnologija i ideja', najavio je.