REZANJE TROŠKOVA

Ministarstvo turizma odustalo od Seve Nacionale

Terme Čatež - Severina 12

Terme Čatež - Severina 12

Izvor: tportal.hr / Autor: Dražen Breitenfeld

Naveliko najavljivan angažman Severine Vučković u promociji hrvatske turističke ponude u Beogradu naprasno je otkazan krajem prošlog tjedna objavom da će se racionalizirati troškovi funkcionalnog marketinga

Otkazane su manifestacije pod nazivom Hrvatski turistički dan u šest europskih gradova, od Beograda i Budimpešte, preko Bratislave i Varšave, pa do Minska i Kijeva, a uz otkazivanje još nekoliko marketinških aktivnosti kompletna ušteda iznosi 3,6 milijuna kuna. Ipak, ušteda nije prava riječ, jer se umjesto tih marketinških aktivnosti taj iznos preusmjerava u drugu akciju Ministarstva turizma - Krila Hrvatske, piše Poslovni dnevnik

'Osnovni razlog preusmjeravanja sredstava je povećan interes partnera kada je u pitanju program Krila Hrvatske, koji obuhvaća tri modela oglašavanja sa zračnim prijevoznicima i organizatorima putovanja, te se temelji na javno-privatnom partnerstvu', kažu u Ministarstvu turizma, navodeći primjer riječkog aerodroma na kojem se ove sezone, očito uz financijsku pomoć Ministarstva, dobilo linije prema Stockholmu (Ryanair i Scandjet), Göteborgu (Scandjet), Londonu (Croatia Airlines, Ryanair), Rigi (SIA Novaturas), Bukureštu (Tarom Flying) i Moskvi (Ascent travel). Ovako radikalan zaokret u načinu privlačenja turista na jadransku obalu, i to samo nekoliko dana nakon što su medije punile vijesti o Severininom angažmanu, očito je zatekao i samu pjevačicu jer njen menadžer Tomica Petrović dan nakon objave informacije o preusmjeravanju novca nije htio ništa komentirati.

Jučer je, pak, potvrdio da je Severina doista trebala sudjelovati u privlačenju srpskih turista. 'Severina je potpisala ugovor o nastupu u Beogradu u sklopu večeri Hrvatske turističke zajednice. Imamo informaciju da je ta večera otkazana', rekao je Petrović, ne želeći otkriti hoće li im HTZ i Ministarstvo turizma morati nadoknaditi štetu.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi