LIDEROVA LISTA

HT je najvredniji hrvatski korporativni brend

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 28.04.2010 14:59
  • Objavljeno 28.04.2010 u 14:03
savska

savska

Izvor: tportal.hr / Autor: Hrvatski telekom

Hrvatski telekom preuzeo je titulu najvrednijega hrvatskog korporativnog brenda, zamijenivši na prvom mjestu najveću hrvatsku naftnu kompaniju Inu na listi 100 najvrednijih hrvatskih brendova u 2010. koju donosi poslovni tjednik Lider

Vrijednost HT-ova brenda u dvije se godine povećala 12 milijuna dolara, na 603 milijuna, premašivši tako dobit te kompanije iz 2009. Ukupna je vrijednost prvih 100 domaćih brendova, prema izračunu Brand Financea, 9,2 milijarde dolara. Iako se pod utjecajem krize nije znatno smanjila ukupna vrijednost brendova, vidljiv je pad vrijednosti kod 44 brenda u prvih stotinu. Osim smjene na vrhu, među prvih 10 nije bilo znatnijih promjena osim ispadanja Podravke, očito pod utjecajem niza afera, i ulaska Jamnice u krug 10 najjačih.

Sektor s najvećim rastom i apsolutni dobitnik kad je riječ o rastu vrijednosti brenda svakako je turizam. Svih šest tvrtki iz tog sektora čiji su brendovi uvršteni na listu stotinu najvrednijih raslo je u odnosu na 2008. Najveći je gubitnik brend Pevec čija je vrijednost pala 71 posto.

TOP 10 brendova/vrijednost brenda u 2010.
1. T-Hrvatski Telekom / 603 mil. dolara
2. Ina / 582 mil. dolara
3. Konzum /544 mil. dolara
4. T-Mobile Hrvatska /472 mil. dolara
5. Adris grupa / 422 mil. dolara
6. Vipnet / 341 mil. dolara
7. Zagrebačka banka / 317 mil. dolara
8. Privredna banka / 302 mil. dolara
9. Pliva / 237 mil. dolara
10. Jamnica / 229 mil. dolara

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi