NIKO BULIĆ U LONDONU

'Hrvati su nasmijani i uzbudljivi, uživaju u životu'

london turistički sajam

london turistički sajam

Izvor: tportal.hr / Autor: croatia.hr

U Italiji se pije najbolji espresso, u Belgiji jede najbolja čokolada, a u Hrvatskoj je uz vrhunsko vino najbolje servirati sir – tako je barem Hrvatska turistička zajednica predstavila Hrvatsku u Londonu. Hrvatska se na jednom od najvećih sajmova na svijetu pojavila u potpuno novom ruhu

Jedan od najvećih turističkih sajmova na svijetu, World Travel Market, otvoren je jučer u Londonu, i to 32. put. Na jednom mjestu okupilo se oko pet tisuća izlagača ljepota i ponuda 199 zemalja svijeta. Na odjelu Europe, u moru velikih štandova Italije, Belgije, Grčke, Francuske i španjolskih regija, blješti 300 kvadrata novog hrvatskog štanda kojeg potpisuje slikar i dizajner Ivica Propadalo.

Štand je redizajniran nakon desetak godina i to s ‘efektnim iskorakom’. Od ove godine Hrvatska će privlačiti nove turiste u svijetu velikim kružnim video-zidom koji se proteže iznad cijelog štanda od 300 četvornih metara. Na zidovima su ispisani tzv. QR kodovi preko kojih posjetitelji mogu svojim mobitelima dobiti sve potrebne informacije o Hrvatskoj. Koliko je novca uloženo u novi štand, očito je tajna jer do točne informacije nikako nismo mogli doći.

Na pitanje koliko Hrvatsku košta izlaganje u Londonu dugogodišnji predsjednik HTZ-a Niko Bulić kaže: ‘Košta 20 posto više nego klasični štandovi, a točan iznos moram provjeriti. Ne bih vam htio reći broj iz rukava. Ja znam da u programu rada za sljedeću godinu, ukupno za sajamske nastupe HTZ-a, imamo 20 milijuna kuna. To će se utrošiti za oko 100 sajamskih nastupa u svijetu.’

Što se tiče novog štanda, Bulić pojašnjava da je on prošao na javnom natječaju na kojem je bilo dvadeset ponuđača koji su dali svoja rješenja: ‘Odlučivali smo u dva kruga, a na kraju smo se opredijelili za štand Ivice Propadala. Po četvornom metru štand košta 395 eura, to je cijena, i možete računati koliko dalje. Cijena štanda stavljena je u realnu financijsku konstrukciju, a 15 izlagača je dio zakupa preuzelo na sebe. Nama čak nedostaje prostora jer je još suizlagača tražilo mjesto na našem štandu.’

croatia.hr

croatia.hr

Izvor: tportal.hr / Autor: croatia.hr

Kliknite za uvećanje

Bulić kaže da je posljednjih osam mjeseci, koliko su trajale pripreme, strahovao kako će štand na kraju izgledati te da se i sam ugodno iznenadio ‘efektnim iskorakom s novom tehnologijom’.

Vidite da štand izgleda smart (pametno). Imali smo hrabrosti za tehnološki iskorak, i svima nam je laknulo kad smo vidjeli da je sve išlo u pravom smjeru’, rekao je zadovoljni Bulić.

Osim štanda, u novom ruhu su i hostese. Djevojke su odjevene u tamnoplave kostime s neizostavnim crveno-bijelim šahovskim poljem. U HTZ-u uniforme opisuju kao ‘vrlo atraktivne i moderne odore koje odlikuje elegancija i funkcionalnost’. Dizajnerica je Branka Vučetić-Atletić

Na konferenciji za novinare Bulić se pohvalio sve većom posjećenosti Hrvatske i stranim novinarima Hrvatsku opisao kao ‘zemlju koja kao lijepa ptica leti prema zapadu’. Istaknuo je da Hrvatska ima 1.244 otoka i grebena, zbog čega je raj za jedriličare, a zbog brojnih nacionalnih parkova i parkova prirode, Hrvatsku je nazvao europskim nacionalnim parkom. Građane Hrvatske predstavio je kao ljude koji žive mediteranskim stilom života: ‘Sve radimo polako, ništa se ne radi pretjerano, uživa se u životu. Prijateljski smo raspoloženi, različiti, uzbudljivi, nasmiješeni, topli i gostoljubivi.’

Na sajmu kao što je WTM u Londonu, Bulićeve tvrdnje vrlo su relativne. Usprkos prekrasnim i ljubaznim djevojkama koje savršeno govore engleski jezik, na hrvatskom štandu sve se vrti oko privlačenja poslovnih partnera i besprijekornog odrađivanja posla. Rijetki su degustirali hrvatsko vino i sir... No, kada se prošećete po, primjerice Bliskom istoku, gostoljubivost, način prezentacije zemalja, opuštenost i toplina prezentera dobiva novu dimenziju. Štandovi postaju udobni ležajevi s umirujućim svjetlima i svilenim rupcima koji vise s plafona. Prezenteri su nasmiješeni kaligrafi iz Ujedinjenih Arapskih Emirata koji vam poklanjaju vaša imena krasopisom ispisana na arapskom pismu, tople i prekrasne žene iz Irana spremne na poduži razgovor o životu i predrasudama, bez obzira na to što ih u redu čekaju potencijalni poslovni partneri...

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi