SA SAMO DVIJE TRGOVINE

H&M: u 50 dana čak 50 milijuna kuna prometa

Gužve ispred ulaza u H&M

Gužve ispred ulaza u H&M

Izvor: Cropix / Autor: Dragan Matić

Švedski tekstilni gigant H&M je tijekom nepuna dva mjeseca poslovanja u Hrvatskoj i to u samo dvije zagrebačke trgovine ostvario prodaju od čak 50 milijuna kuna. Podaci su to koji se mogu iščitati iz polugodišnjih rezultata H&M grupe za period od 1. prosinca do 31. svibnja 2011. godine, piše Poslovni dnevnik

Kako je H&M u Hrvatskoj otvorio prvu prodavaonicu 7. travnja (u centru Cvjetni), a drugu tjedan dana kasnije (u Areni) prodaja u iznosu od 62 milijuna švedskih kruna (ili 6,83 milijuna eura) za samo sedam tjedana izvrstan je rezultat.

Usporedbe radi, H&M je u Sloveniji, prema najfriškijem šestomjesečnom izvještaju iz Stockholma, ostvario prodaju u iznosu od 240 milijuna kruna (26,45 milijuna eura) s tim da se radi o poslovanju čak 13 trgovina poznatog modnog lanca.

Može se primjetiti, piše Poslovni dnevnik, i da je prodaja u Sloveniji tijekom šest mjeseci smanjena za 31 milijun kruna (3,4 milijuna eura) čemu je, vrlo vjerojatno, kumovalo otvaranje trgovina u Zagrebu. Grubom procjenom na osnovu dosadašnjih rezultata u Hrvatskoj, H&M bi mogao do kraja godine u našoj zemlji ostvariti promet veći od 400 milijuna kuna.

U tu cifru uz procjene za dva zagrebačka dućana, ubrojene su i trgovine koje će se tek otvoriti. Riječ je o trgovini u Splitu koja se otvara 25. kolovoza, te još jedna u Zagrebu i u Zadru, u rujnu.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi