LUMINA CENTAR

H&M na proljeće dolazi u Varaždin

10.10.2013 u 15:01

Bionic
Reading

Svoja vrata zatvara B-Hyper, baltički trgovački lanac koji je, nakon lanjskog otvaranja hipermarketa u Lumini centru, najavljivao otvaranje trgovina i u Srbiji, BiH te drugim zemljama. No zatvaranje ne bi trebalo biti trajno, već privremeno do proljeća iduće godine, kada bi u spomenuti trgovački centar kraj Varaždina trebali doći novi zakupci među kojima je i H&M

Lumini centar, jedini trgovački centar treće generacije u sjeverozapadnoj Hrvatskoj, ulaže dodatne napore kako bi popunio prostore zakupcima.

'Nadolazeće zimske dane Lumini centar će provesti u radnom ambijentu da bi proljeće dočekao u novom ruhu. Zbog toga uskoro kreću građevinski radovi radi uređenja i otvorenja novih dućana popularnih modnih brandova. Tako sve posjetitelje u proljeće 2014. očekuju nove moderne proljetne kolekcije poznatih brandova koje će, bez sumnje, oduševiti i najizbirljivije', kaže Ana Marić iz Shopping Centera Lumini, koji je smješten u poduzetničkoj zoni Kneginec na ulasku u Varaždin.

Određene preinake, među ostalih, zahtijevao je švedski H&M koji bi, nakon višekratnih pregovora, trebao otvoriti svoju trgovinu u Lumini centru u proljeće iduće godine. Da je dolazak švedskog brenda sada uistinu izvjestan, govori nedavni natječaj za voditelja prodavaonice i voditelja odjela u trgovačkom centru Lumini koji je bio objavljen na korporativnim stranicama.

Upravo zbog građevinskih radova, pojašnjavaju u Lumini centru, kroz jesensko-zimski period bit će zatvoren B-Hyper, hipermarket u vlasništvu baltičkih i norveških investitora koji je upravo u Luminju otvorio svoju prvu trgovinu iz koje je najavljivao svoje širenje u zemljama regije. No, uz građevinske zahvate, niz drugih objektivnih i subjektivnih razloga doveo je do toga da ovih dana, nakon velike rasprodaje, B-Hyper zatvora svoja vrata. Međutim, to ne bi trebalo tako ostati, uvjeravaju u Lumini centru.

'B-Hyper će ponovno otvoriti svoja vrata na proljeće zajedno s novim trgovinama. Njima Lumini centar, kao obiteljski orijentiran i pristupačan, nastavlja širiti svoju ponude kako bi svi posjetitelji mogli dočekati početak proljeća uživajući u mnogobrojnim modnim novitetima i zabavnim sadržajima', naglašava Marić.