TUZLANSKA DITA

Građani u BiH reklamama na Facebooku spašavaju tvornicu deterdženta

10.06.2015 u 11:33

Bionic
Reading

Radnici tuzlanske tvornice Dita, poznatog proizvođača deterdženata u vrijeme Jugoslavije, samoinicijativno su pokrenuli proizvodnju i tako odlučili spasiti poslovanje i svoja radna mjesta, a zanimljivo je da su ih podrškom kroz reklamnu kampanju na Facebooku podržali i građani

U akciju su se uključili i brojni aktivisti i kulturnjaci iz Bosne i Hercegovine. Korisnici društvenih mreža u BiH, posebno Facebooka, reklamiraju Ditine proizvode pozivajući na solidarnost prema radnicima.

'Optuživali su nas da smo prodali strojeve, a činjenica je da su htjeli izbaciti i prodati strojeve i zemljište. Ovih smo dana oprali pogone i podmazujemo strojeve, a trenutno od starih sirovina proizvodimo tekući deterdžent za pranje štednjaka Gril te Bronho cijev i Fas', rekao je Fokus.ba Dževad Mehmedović, predsjednik Sindikata Dite.

Al Jazeera Balkans javlja kako radnici Dite plaću nisu dobili od 2012. Sada planiraju deset puta manji asortiman tj. koncentrirat će se na proizvodnju najkvalitetnijih proizvoda.

Cilj je radnika do 30. lipnja, kada se sastaju vjerovnici te tuzlanske tvrtke, pokazati kako tvornica može samostalno poslovati.

Radnicima Dite pomoć je ponudio i Konzum: 'Vijest da je Dita ponovno pokrenula proizvodnju razveselila je sve građane BiH. Brendovi ove kompanije bili su poznati širom BiH i regije. Nažalost, zadesila ih je tužna sudbina, kao i mnoge slične kompanije. Pokretanje proizvodnje vraćanje je u život Tuzlanskog kantona, grada Tuzle, ali i ekonomije BiH. Bez jake Dita - Tuzle i drugih proizvođača nema ni stabilne bosanskohercegovačke ekonomije', navode iz Konzuma.

Legendarna reklama Dite u kojoj glumi Branko Đurić