RASTU I PRIHODI

Facebook iznenadio rezultatima - dobit 2,4 milijarde dolara

03.11.2016 u 08:25

Bionic
Reading

Facebook je u proteklom tromjesečju ostvario prihode od sedam milijardi dolara, 56 posto više nego godinu dana prije, dok je dobit gotovo utrostručena, zahvaljujući snažnom rastu oglašavanja

Prema u srijedu objavljenom poslovnom izvješću, čista dobit Facebooka dosegnula je u trećem kvartalu 2,4 milijarde dolara, što je 166 posto više nego u istom lanjskom tromjesečju.

Pritom su prihodi od oglašavanja, koji čine najveći dio prihoda Facebooka, porasli za 58 posto, na 6,82 milijarde dolara.

Najviše su porasli prihodi od oglašavanja na mobilnim uređajima, pa sada čine oko 84 posto ukupnih prihoda od oglašavanja, dok su prije godinu dana iznosili 78 posto.

Oglašivači preusmjeruju novac iz televizijskog u oglašavanje na web i mobilnim platformama, a Facebook je jedna od tvrtki koja od toga ima najviše koristi, premda je na mobilnom video tržištu suočen sa žestokom konkurencijom Snapchata i YouTubea, koji također svakodnevno privlače milijune posjetitelja.

Najveća globalna društvena mreža imala je na kraju proteklog tromjesečja 1,79 milijardi aktivnih mjesečnih korisnika širom svijeta, 16 posto ili 243 milijuna korisnika više nego godinu dana prije. Usporedbe radi, Twitter je u istom razdoblju imao ukupno 317 milijuna mjesečnih korisnika.

Od svih korisnika Facebooka, njih 1,66 milijardi pristupa usluzi putem pametnih telefona ili drugih mobilnih uređaja, što je oko 20 posto više nego godinu dana prije.


Uz to, u proteklom je tromjesečju broj dnevno aktivnih korisnika dosegnuo 1,1 milijardu, dok ih je godinu dana prije bilo 894 milijuna.

Osnivač i izvršni direktor Facebooka Mark Zuckerberg poručio je u priopćenju da je tvrtka zabilježila još jedan dobar kvartal. Premda su poslovni rezultati Facebooka bolji nego što su analitičari očekivali, cijena dionice Facebooka pala je u srijedu na Wall Streetu 7 posto.

Posljedica je to poruke iz tvrtke da će se rast oglašavanja vjerojatno značajno usporiti zbog ograničenog broja oglasa koje Facebook može prikazati korisnicima a da ih ne odvrati od korištenja mreže.