Vjeruj u ljubav, vjeruj u Božić, #vjerujusebe

Erste Group provodi viralnu božićnu kampanju u pet država

03.12.2018 u 17:08

Bionic
Reading

Erste Group ovih božićnih blagdana prvi put u povijesti pokreće međunarodnu internetsku kampanju u pet država. S motom grupe #vjerujusebe u središtu, kampanja se odlikuje izvanrednom produkcijom koja zna kako pobuditi osjećaje u božićno vrijeme. Osim u Austriji, reklamni spot prikazivat će se u Hrvatskoj, Mađarskoj, Rumunjskoj i Srbiji

Uvevši slogan #vjerujusebe prošle godine, Erste Group počeo je graditi zajednički identitet brenda za sve svoje banke u sedam država srednje i istočne Europe.

'Priča o ježiću kojem njegove bodlje otežavaju život priča je o svima nama - svatko od nas iskusio je takve trenutke i osjećaje. Erste je u gotovo 200 godina svoje povijesti uvijek podržavala ljude i vjerovala u njih i tako ćemo nastaviti i u budućnosti. Dirljivi video #vjerujusebe zasniva se na našim temeljnim vrijednostima i pretvara ih u slatku božićnu priču,' kaže Martin Radjaby-Rasset, voditelj upravljanja brendom Grupe.

Kampanja, koja se provodi ekskluzivno na Facebooku, nadovezuje se upravo na tu temu, snažno se obraćajući osjećajima gledatelja u predbožićnim tjednima. Božićno vrijeme vrijeme je ljubavi. Vrijeme kada ljudi osjećaju potrebu biti s obitelji i prijateljima. No nemaju svi tu priliku za Božić. Zato je još važnije vjerovati ne samo u sebe, već i u druge. Kad se naoružamo tim vjerovanjem, nijedna prepreka nije preteška i nijedan put nije nemoguć.

Božićna priča o ježiću

Biti 'novi klinac' u grupi zna biti teško. Ježić Henry mogao bi vam reći ponešto o tome. Njegov prvi dan u šumskoj školi već se pokazuje teškim. Iako bi volio upoznati svoje nove razredne kolege, nešto mu pritom uvijek smeta: njegove bodlje. Ježić se stalno iznova trudi uklopiti i igrati se s drugim životinjama. Ali njegovi razredne kolege boje se da bi ih njegove bodlje mogle ozlijediti. Vrijeme prolazi i Božić stiže, a Henry primjećuje da njegovi razredni kolege šapuću i hihoću se iza njegovih leđa. Kad ježić potišteno iziđe iz škole, njegovi razredni kolege iznenade ga darom koji su sami smislili. Henryju se on isprva doima kao šala, no ubrzo postaje dar za kojim je žudio sve ovo vrijeme: prijateljstvo.

Michael Nagy, kreativni direktor Jung von Matt/DONAU, o spotu kaže sljedeće: 'Zahvaljujući Johnu Lewisu, božićni reklamni spotovi postali su globalni fenomen. Veliko mi je zadovoljstvo što naša dražesna priča #vjerujusebe može u tome sudjelovati.'

'Božićno vrijeme je vrijeme ljubavi, kada je dobro vjerovati ne samo u sebe, već i u dobrotu drugih. Koliko god se neka prepreka činila nepremostivom, ljubav će pronaći način. Ježić i njegovi prijatelji podsjećaju nas na to', kaže Andreas Putz, direktor Jung von Matt/DONAU i autor teksta.

Kako bismo osigurali optimalnu vidljivost, prikazivanje na Facebooku nije prepušteno slučaju. 'Erste Group optimalno iskorištava svoju opsežnu zajedničku strukturu i objedinjuje resurse svojih zajednica kroz crossposting u svih pet država,' kaže Stephan Gustav Götz iz digitalne agencije MediaBrothers. Osim toga, nova značajka Premieres iskorištena je za pretvaranje premijere spota na Facebooku u događaj uživo. Internetska kampanja pokrenuta je 2. prosinca na Facebooku. Spot se također može pogledati na YouTubeu.

Autori