GUCIĆ MOŽE BITI ZADOVOLJAN

Dvanaest kupaca zainteresirano za Getro

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 15.04.2009 08:32
  • Objavljeno 15.04.2009 u 08:32
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Ponudu za kupnju Getroa, doznaje Poslovni dnevnik iz pouzdana izvora, dalo je 12 potencijalnih kupaca

Da žele Getro, unatoč kontinuiranom padu prihoda od 2005. i nužnim visokim ulaganjima u devastirane objekte, već su se očitovali igrači iz branše - Konzum Ivice Todorića, Kaufland, Mercator i Metro, ali i osam investicijskih fondova. Do krajnjeg roka (20. travanja) za iskazivanje interesa ostalo je tjedan dana pa je moguće očekivati još kandidata.

Premda je hrvatsko tržište vrlo ograničeno i brojem stanovnika i kupovnom moći unatrag desetak godina postalo je intrigantan mamac mnogim internacionalno moćnim trgovcima. Kaufland koji je stigao nakon Mercatora i Metroa u veljači je otvorio 23. objekt, a na internetu i dalje traži zemljišne parcele ili gotove objekte veće od 2000m2 u gradovima sa 10-20 tisuća stanovnika. Mercator je tek u sedmoj godini poslovanja na hrvatskom tržištu ostvario prvu dobit (4 mil. kn), no to ga nije obeshrabrilo da od ulaska galopira s investicijama u organski rast i preuzimanja. Metro je ekspanziju ulaganja zakočio 2006. Šest objekata nedovoljno je za žilavu tržišnu utakmicu, to je nesporno utjecalo na odluku za širenje kroz akviziciju.

Getro je financijski vrhunac zabilježio 2004. ostvarivši 2,09 milijardi kuna prihoda da bi potom u silaznoj putanji 2007. stao na 1,93 te lani na 1,76 milijardi kuna. Gucić ne želi javno komunicirati, a na internetskim stranicama stoje šturi podaci. U lipnju 2008. zapošljavao je 1681 radnika, s nedavnom sistematizacijom 200 je dobilo otkaz. U portfelju je 17 objekata, ukupne površine gotovo 80.000 četvornih metara, dislociranih u 14 gradova, od Dubrovnika preko Umaga do Osijeka, plus distribucijski centar površine 13.700 m2 u Sesvetama. Posljednji objekt otvoren je u Umagu 2006. Getro je 2003. držao drugu poziciju a 2007. pao je na 6. mjesto.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi