ULAZ NA SLUŽBENO TRŽIŠTE

Dionice Uljanik plovidbe u višoj kotaciji

  • Autor: Hina/tportal.hr
  • Zadnja izmjena 21.04.2010 15:18
  • Objavljeno 21.04.2010 u 15:06
Zagrebačka burza

Zagrebačka burza

Izvor: Cropix / Autor: CROPIX / Sinisa Sunara

Na Zagrebačkoj burzi je potpisan ugovor o uvrštenju dionica Uljanik plovidbe na Službeno tržište te ugovor o obavljanju poslova specijalista za dionicu Uljanik plovidbe između Zagrebačke burze i Raiffeisenbank Austria (RBA)

Prvi dan trgovanja dionicom Uljanik plovidbe u Službenom tržištu je četvrtak, 22. travnja.

Potpisivanjem ugovora o obavljanju poslova specijalista za dionicu Uljanik plovidbe ta je tvrtka postala druga kompanija u Hrvatskoj (nakon Atlantic grupe) za čiju će dionicu specijalist osiguravati dodatnu likvidnost.

Pokrovitelj uvrštenja dionica Uljanik plovidbe na Službeno tržište je RBA koja je i specijalist (market maker) za tu dionicu

Član Uprave RBA Zoran Koščak istaknuo je kako dionica Uljanik plovidbe zaslužuje veću pažnju investitora te kako su dobili i mandat za komercijalne zapise te tvrtke u iznosu od 150 milijuna kuna.

Program izdavanja komercijalnih zapisa tvrtki omogućuje izdavanje više tranši komercijalnih zapisa, kao kratkoročnih instrumenata financiranja, do ukupnog iznosa vrijednosti programa. Trajanje programa je pet godina, a aranžer i jedini dealer izdanja je RBA. Prva tranša komercijalnih zapisa iz novog programa, kako je iz pulske tvrtke objavljeno krajem prošlog tjedna, planira se izdati početkom svibnja.

Za obavljanje poslova specijalista odlučili su se jer smatraju da se bude novi momenti na hrvatskom tržištu kapitala koji bi mogli definirati neke nove razvojne koncepte, kazao je Koščak.

Direktor Uljanik plovidbe Dragutin Pavletić istaknuo je kako je jedan od bitnih razloga za uvrštenje u Službeno tržište bila još veća transparentnost. Napominje kako na hrvatskom tržištu kapitala nema tvrtki s kojima se mogu uspoređivati, odnosno kako su po opsegu posla najviše slični Tankerskoj plovidbi.

Osnovna djelatnost kompanije je pomorski prijevoz tereta flotom od tri broda za prijevoz rasutih tereta i pet tankera za prijevoz naftnih produkata i kemikalija.

Pavletić je kazao i kako imaju visoku učinkovitost u korištenju brodova čija je razina 355 dana u godini vrlo visoka i u okviru svjetski poznatih brodara. Nosioci su titule hrvatskog brodara s najmlađom flotom prosječne starosti četiri godine, što ih svrstava i u red 'najmlađih' brodara i u svjetskim razmjerima.

Od 2004. u gradnju novih brodova investirali su 350 milijuna dolara, a brodove grade u Hrvatskoj, odnosno svi su im brodovi izgrađeni u riječkom '3. maju'.

Do 2015. planiraju povećati flotu brodova (na 12 do 15 brodova), ali cilj im je i zadržati trend mlade flote, kazao je Pavletić.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi