STIŽU I NAJJAČI

Britanski Lloyd's ulazi na hrvatsko tržište osiguranja

Bionic
Reading

Britanski Lloyd’s, ugledni svjetski osiguravatelj s tradicijom dugom 325 godina, i još 12 drugih europskih osiguravatelja najavili su dolazak u Hrvatsku. Tako je naše malo tržište postalo vrlo živo, a kako stvari stoje, bit će još i dinamičnije. Sigurno će se nastaviti priljev novih 'igrača', a kakva će konkurencija biti i koliko će koristi od toga imati građani i poduzetnici, znat će se kad prorade i ponude prve police, piše Slobodna Dalmacija

Od 1. srpnja hrvatsko je financijsko tržište otvoreno svim tvrtkama s područja EU-a, pa primjerice osiguravatelji na njega mogu slobodno ući, uz prethodnu najavu Hrvatskoj agenciji za nadzor financijskih usluga (Hanfa). Isto pravilo vrijedi i za domaće osiguravatelje koji bi na tržište Unije, piše Slobodna Dalmacija.

Tako je prije dva tjedna sedam osiguravatelja bilo na Hanfinoj listi najava, a otada im se do početka ovog tjedna broj popeo na 13, što znači da je u Hrvatskoj broj osiguravatelja od srpnja skočio za 46 posto, sa 28 na njih 41. Dolazak u Hrvatsku u kojoj će njegovi agenti slobodno raditi najavio je Lloyd’s na svojim internetskim stranicama u ponedjeljak. Taj svjetski osiguravatelj ponosi se tradicijom te brzinom i pouzdanošću isplata osiguranja, pa se na njihovu webu mogu pronaći podaci da su u roku od 48 sati od razornog tsunamija koji je prije dvije godine pogodio Japan isporučili 6,6 milijardi jena za reosiguranje.

Lloyd’s kani u Hrvatskoj nuditi sve vrste osiguranja, osim životnog, osiguranje od nezgoda, zdravstveno osiguranje, osiguranje vozila...

Zasad je tako široku paletu usluga najavio nizozemski Allianz Risk Transfer i njemački Mannheimer Versicherung, dok se ostali namjeravaju baviti ostalim osiguranjima od odgovornosti, osiguranjem kredita, jamstava... Novi osiguravatelji dolaze iz Irske, Velike Britanije, Nizozemske, Slovenije, Austrije, Lihtenštajna i Njemačke, a njihov će se broj itekako povećati, a samim tim i konkurencija, ako je suditi po slovenskim iskustvima na čije je tržište stiglo 582 osiguravatelja sa sjedištem izvan Slovenije.

No slovenski domaći osiguravatelji zadržali su najveći udio na tržištu, a otvorenost tržišta nije dovela do pada premija kako se očekivalo, već je na taj pad više utjecala financijska kriza i veća konkurencija između domaćih osiguravatelja, bili su nam rekli ovih dana u Croatia osiguranju, najvećem hrvatskom osigurateljskom društvu, te dometnuli da se oni se ionako svih ovih proteklih godina bore sa stranom konkurencijom.

Cijeli članak možete pročitati OVDJE