Geometry A

Novi igrač na globalnom tržištu: Kineski Geely proizvodit će potpuno električne automobile

S predstavljanja električnog modela Geometry A

S predstavljanja električnog modela Geometry A

Izvor: Promo fotografije / Autor: Geely

Globalni proizvođači automobila planiraju uložiti 300 milijardi dolara u tehnologiju električnih vozila u sljedećih pet do deset godina, s gotovo polovinom novca namijenjenog Kini

Geely, kineski proizvođač automobila s ulaganjima u Volvo i Daimler, lansirao je u četvrtak u Šangaju svoju vrhunsku marku električnih automobila pod nazivom Geometry jer planira potaknuti proizvodnju novih energetski učinkovitih vozila. Uklapa se tako u sve veću utrku za razvojem električnih vozila. Drugačiji način pogona od onog na fosilna goriva sve više se planira i proizvodi kako bi se zadovoljilo očekivano povećanje potražnje jer najveće svjetsko tržište automobila, kinesko, određuje službene proizvodne kvote proizvođačima konvencionalnih automobila u nastojanju da smanje količinu smoga u gradovima. Ova najmnogoljudnija zemlja na svijetu gorljiva je pristalica novih energetskih vozila (NEV), uključujući električne, hibridne i plug-in hibridne tehnologije.

Geometry A, pogled s boka

Geometry A, pogled s boka

Izvor: Promo fotografije / Autor: Geely

Geometry će se raditi i za ostala tržišta, ali će se uglavnom usredotočiti na kinesko tržište i do 2025. predstaviti više od 10 potpuno električnih modela u više segmenata, uključujući limuzine, SUV-ove, crossovere i MPV-ove, navodi Geely u priopćenju objavljenom u četvrtak.

Dolazi u dvije verzije, standardnom rasponu i verziji dugog dometa, koje koriste CATL-ove ternarne litijeve baterije (litij-ionske baterije s novom hibridnom silicijskom anodom dozvoljavaju više performansi, niže troškove i nizak štetni utjecaj na okoliš), koje imaju kapacitet od 51,9 kWh i 61,9 kWh. Standardna verzija postiže kombinirani NEDC raspon od 410 km, dok verzija dugog dometa postiže kombinirani urbani i na autocestama NEDC raspon od 500 km, što zadovoljava kriterije mnogih budućih korisnika električnih vozila. Geometry A troši prosječno 13,5 kW/h na 100 kilometara.

  • +7
  • +4

Geometry A

Izvor: Promo fotografije / Autor: Geely

Kako bi se osigurao učinkovit rad motora sa stalnim sinkronim magnetima, Geometry A koristi nove Geelyjeve energetske tehnologije Intelligent Power koje uključuju inteligentni elektronički sustav kontrole visokog učinka, električni pogonski sustav HEDS High-efficiency, lagan i inteligentan akumulatorski sustav visoke energije i inteligentni sustav kontrole temperature baterija ITCS. Kontinuirani nadzor sustava akumulatora i motora osigurava nesmetan izlaz energije, dok inteligentni sustav kontrole temperature osigurava učinkovitu izvedbu baterije u svim vremenskim uvjetima. Sustav prijenosa snage omogućuje maksimalnu snagu od 120 kW i maksimalni okretni moment od 250 N/m, što pruža Geometryju A da dosegne brzinu od 100 km/h za 8,8 sekundi.

Unutrašnjost kabine modela Geometry A

Unutrašnjost kabine modela Geometry A

Izvor: Promo fotografije / Autor: Geely

Koristeći fast charge (brzo punjenje), Geometry A može se napuniti od 30 do 80 posto u samo 30 minuta. Osim toga, ovaj model opremljen je sustavom Super E Energy Station, koji može napajati prijenosna računala, svjetiljke i drugu opremu s vanjskim priključkom za struju, omogućujući korisnicima uživanje u životu na otvorenom.

Geely je osnovao novi joint venture s njemačkim Daimlerom prošlog mjeseca kako bi proizveo novu generaciju električnih automobila Smart u Kini. Globalni proizvođači automobila planiraju uložiti 300 milijardi dolara u tehnologiju električnih vozila u sljedećih pet do deset godina, s gotovo polovinom novca namijenjenog Kini.

Preporučena maloprodajna cijena za ulazni model s dometom od 410 km u Kini je 22.321 dolar, a najskuplja verzija Geometryja A s dugim dometom je 37.200 dolara.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!