Službena fotografija

Nissan šuti kao zaliven, no izgleda da novi Juke pomalo dobiva svoje obrise

23.07.2019 u 13:28

Bionic
Reading

S obzirom na specifičnost originalnog Jukeovog stila, Nissan će se truditi da ga zadrži skrivenim do posljednjeg trenutka

Iako Nissan nije izričito naveo da se na drugoj teaser fotografiji radi o drugoj generaciji popularnog crossovera Juke, posve je izvjesno da je riječ upravo o tom modelu. Zatamnjena slika prikazuje siluetu prednjeg dijela automobila s prednjim svjetlima, uz slogan 'Držite oči otvorene' i datum 3. rujna 2019.

Ovo je već druga takva fotografija koju je otkrila japanska tvrtka do sada. Ranija zatamnjena slika bila je zumirana svjetlucavim dizajnom LED prednjih svjetala, a podsjeća na dvostruko osvjetljenje modela Juke prve generacije.

Druga generacija crossovera Juke dizajnirana je u Nissanovom londonskom studiju, a na tržištu se očekuje početkom 2020. godine, nekoliko mjeseci nakon svjetske prezentacije početkom rujna. Zamijenit će model koji je u prodaji s relativno malo promjena od izlaska na tržište 2010. godine, a posljednji put osvježen je u ožujku 2018.

Zamaskirani testni automobili druge generacije Jukea pokazali su da će najozbiljniji suparnik Renault Captura razviti prepoznatljiv oblik današnjeg automobila. Pojedinosti, poput Nissanove rešetke V-Motion, preuzete s Micre, bit će i na novom Jukeu, dok će stražnji kraj imati više kutni izgled.

Originalni Juke predstavljen je na sajmu automobila u Ženevi 2010. i pomogao je povećati popularnost malih SUV-ova. Što se tiče prodaje, ta se klasa u Europi desetostruko povećala u razdoblju između 2010. i 2016., a do 2022. očekuje se da će se udvostručiti u odnosu na razinu od 1,13 milijuna jedinica u 2016. godini.

  • +5
Novi Nissan Juke Izvor: Promo fotografije / Autor: Nissan

Prodaja Jukea premašila je 100.000 primjeraka godišnje u Europi četiri puta do sada, a stil automobila izgrađenog u Sunderlandu smatra se važnim doprinosom.

Novi Juke će vjerojatno biti izgrađen na produženoj verziji platforme CMF Renault-Nissan-Mitsubishija, koju koristi novi Renault Clio. Očekuje se da će benzinski motori s prirodnim usisom biti odbačeni, iako su oni do sada činili veći dio njegovog volumena prodaje, a umjesto njih trebali bi se koristiti turbopunjeni 1-litreni trocilindrični i 1,3-litreni četverocilindrični agregati iz Qashqaija. Što se dizelskog motora tiče, u novom Jukeu bit će ponuđeni 1,5-litreni turbomotor K9K snage 110 KS, razvijen u suradnji Renaulta i Nissana, dok će pogon na sva četiri kotača biti vjerojatno ponuđen u najopremljenijoj verziji s automatskim mjenjačem.

Iako naravno službeno ne znamo mnogo detalja o drugoj generaciji Jukea, možda možemo očekivati i neku izvedbu plug-in hibridnog sustava e-Tech, koja bi se trebala pojaviti u novom Renault Capturu. Naime, u novom Capturu će koristiti 1,6-litreni benzinski motor, s dva elektromotora i 9,8 kWh baterijom te će se moći puniti iz kućne utičnice i stanice za punjenje.