Hrvatska NEMA SE, ŠTEDI SE

Građani u šopingu ne štede samo noge

Trgovine su već odavno ukrašene, akcijska sniženja dozivaju iza svakog ugla, reklamiranje blagdanske potrošnje u punom je jeku, no čini se da su hrvatski građani ove godine znatno oprezniji prilikom posezanja za novčanikom. Iscrpljeni krizom, potrošnju uglavnom odgađaju za neka bolja vremena

Iako i dalje posjećuju šoping-centre, kompulzivna kupnja ove je godine, kako doznajemo od anketiranih, potpuno izostala. Pažljivo se mjeri omjer uloženog i dobivenog, a za prigodan, ali jeftiniji poklon građani su spremni prokrstariti mnogim trgovinama.

Građani se obilazeći trgovine vode principom umjerenosti, no trgovcima je cilj da i ove godine dosegnu 10 milijardi kuna, koliko je procijenjeno da je potrošeno u prosincu lani.

Najviše se potroši u razdoblju od 19. do 24. prosinca pa ostaje za vidjeti hoće li umjerenost koju je izazvala kriza nadjačati isprovociranu šopingholičarsku maniju na koju računaju trgovci.
Štednja na božićnim poklonima
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još