SNAŽNO PRIJATELJSTVO

Vidović poveo omiljenog PR-ovca SDP-a i u Piramidu

26.11.2014 u 13:34

Bionic
Reading

Je li ljubav između SDP-ovaca i tvrtke Rizol media, tj. njezinog vlasnika Tina Nuića tolika da traje i nakon što se ugase svjetla predizbornih kampanja? Očito da jest, jer Davorko Vidović, sisački SDP-ovac, doveo je svog omiljenog PR stručnjaka u HTV-ovu emisiju Piramida. Tvrdi, samo prijateljski

Ivanićgradska tvrtka bavi se marketingom i PR-om te je jedna od omiljenih SDP-ovih agencija, a mediji su to povezivali i s činjenicom da je Nuićeva supruga rođakinja Zorana Milanovića, što je on sam potvrdio.

Posljednji posao za SDP bilo joj je vođenje kampanje za Davorka Vidovića na izvanrednim izborima za sisačko-moslavačkog župana. Nuić je za taj angažman u džep spremio 62 tisuće kuna dok je Vidović ukupno u kampanji potrošio 578 tisuća kuna. Iako je od izbora prošlo mjesec dana, Nuić i dalje pomaže Vidoviću pri medijskim nastupima. Tako bilo i u sinoćnjoj HTV-ovoj Piramidi. Nuić je sjedio u publici tik do Vidovića, s kojim se i konzultirao tijekom emisije. 'Imali smo pravo pozvati koga hoćemo. U emisiju možete dovesti dva gosta. Pozvao sam Nuića, a on je doveo jednog svojeg kolegu', kaže nam Vidović.


A njegovo prijateljstvo s Nuićem datira, kaže, od 2009. Tada mu je Nuić, kako kaže Vidović, ponudio besplatnu pomoć u kampanji za sisačkog gradonačelnika. 'Povremeno se nađemo i porazgovaramo', komentira Vidović.

A on nije jedini SDP-ovac koji 'voli razgovarati' s Nuićem. Iste 2009. vlasnik Rizol medije sudjelovao je u kampanji predsjedničkog kandidata SDP-a Ive Josipovića, a na posljednjim lokalnim izborima vodio je kampanju Rajka Ostojića, SDP-ovog kandidata za zagrebačkog gradonačelnika.

Nuić je profitirao i na poslovima s HZZO-om dok mu je Siniša Varga, sadašnji ministar zdravlja, bio na čelu. Za pet ugovora u 2012. i 2013. isplaćeno mu je 425 tisuća. Svaki ugovor bio je 'težak' oko 70 tisuća kuna, sasvim dovoljno da se ne mora u javnu nabavu.