hvalevrijedna akcija

Giving Friday osigurao 69.000 eura za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi

25.11.2023 u 12:12

Bionic
Reading

Tvrtka dm u okviru akcije Giving Friday, potpuno drugačije verzije Crnog petka, donirala je pet posto ukupnog dnevnog prometa, nešto više od 69 tisuća eura, za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi, priopćila je tvrtka u subotu

Svaka kupnja, a bilo ih je više od 99 tisuća, obavljena na Giving Friday u 178 prodavaonica dm-a i u dm online shopu doprinijela je donaciji od 69.277 eura za djecu i mlade bez roditelja ili odgovarajuće roditeljske skrbi o čijem smještaju i dobrobiti brinu Centar za pružanje usluga u zajednici Maestral u Splitu i Centar za pružanje usluga u zajednici Ruža Petrović iz Pule.

„Ova vrijedna donacija pomoći će nam da opremimo stanove na području Pule i Rovinjskog Sela gdje Centar širi usluge boravka te organiziranog stanovanja za trudnice odnosno majke s malom djecom, a uz to da djeci i mladima osiguramo još ugodniji boravak u našem sjedištu u Puli", izjavila je Davorka Belošević, ravnateljica Centra za pružanje usluga u zajednici Ruža Petrović.

Donacija, kojoj su doprinijeli kupci dm-a iz cijele Hrvatske, korisnicima Centra za pružanje usluga u zajednici Maestral također će omogućiti bolju svakodnevicu.

Centar Maestral, koji skrbi o više od 250 djece i mladih, donirana sredstva uložit će u završetak rekonstrukcije dječjeg igrališta u splitskom sjedištu te u opremanje stanova i uređenje sobe za druženje najmlađih korisnika s volonterima.

Tportal je i na WhatsAppu

Želite dobivati najvažnije vijesti dana na WhatsApp: Zapratite tportalov kanal OVDJE i kliknite 'Prati' 

„Iza nas je još jedan uspješan Giving Friday kojim potičemo građane da Crni petak obilježe pomažući onima kojima je podrška najpotrebnija. Odaziv kupaca pokazao je da su sretno i dostojanstveno odrastanje djece i mladih zajednički cilj građana diljem Hrvatske te da, ujedinjeni u solidarnosti, možemo učiniti više za zajednicu“, istaknula je Gordana Picek iz dm-a.

Prvi Giving Friday dm je organizirao 2018. kako bi na Crni petak građanima omogućio da svoju kupnju pretvore u dobro djelo i pomognu zajednici te je, tijekom šest godina, s više od 274.000 eura podržao organizacije koje brinu o društvenoosjetljivim skupinama i ustanove čiji je cilj poboljšati zdravstvenu skrb i kvalitetu života građana, stoji u priopćenju.