INOVATIVNA NJEGA KOŽE

Korejska kozmetika hit je u svijetu, a za njom luduju i Hrvatice

22.08.2016 u 12:03

Bionic
Reading

Zahvaljujući inovativnim formulama i egzotičnim sastojcima, korejska kozmetika postala je apsolutni beauty hit. Visoka učinkovitost i holistički pristup, kao i neodoljiva maštovita pakiranja, razlog su što žene, ali sve više i muškarci, umjesto razvikanih zapadnjačkih brendova biraju korejske, a prednost im je i svakako i to što premium sastojke nude po prihvatljivim drogerijskim cijenama

Multinfunkcionalni, inovativni proizvodi s orijentalnim recepturamau kojima se koriste nama egzotični sastojci poput listića čaja,mlijeka od magarca, ekstrakta puževe sluzi i morskog konjica, kao i velikaposvećenost pakiranju koja oduševljavaju privlačnim dizajnom, svakako su najveći razlozi popularnosti korejske kozmetike.

Čak i ako niste do sada probali korejsku kozmetiku, zasigurno ste se uvjerili u učinkovitost multifunkcionalnih BB, CC ili možda naprednijih DD i EE krema koje svoje podrijetlo vuku iz te azijske države. Inovativne abecedne kreme koje odjednom njeguju, štite, hidratiziraju, prekrivaju nepravilnosti i imaju anti-age učinak nastale su upravo u Koreji, a nakon što su godinama bile najbolji beauty saveznik Korejkama koje s nevjerojatnom posvećenošću pristupaju njezi kože (njihova beauty rutina nerijetko ima i do 10, pa čak i za većinu nas nezamislivih 15 koraka u njezi kože) proteklih su godina osvojile i žene diljem svijeta.

Južna Koreja - fenomen kozmetičke industrije

K-Beauty naziv je za pristup ljepoti, njezi i proizvodima za njegu kože i make up, a ne nazivaju ga bez razloga svetim gralom ljepote. Tehnologije koje korejske kozmetike koriste najinovativnije su na svijetu, a uključuju jedinstvene načine obrade biljnih ekstrakata, ali i zahtjevnu nano tehnologiju. Korejskim kozmetičkim brendovima potrebna su tek četiri mjeseca da lansiraju na tržište novi proizvod, pa ne čudi što godišnje izbacuju na  stotine novih proizvoda koji osvajaju učinkovitošću, ali i inovativnošću. Većina ih doduše neće dočekati prvi rođendan jer će ih zamijeniti novi, učinkovitiji, još privlačniji proizvodi. Korejska kozmetička industrija zahvaljujući ulaganjima u istraživanje i razvoj novih proizvoda danas je, mišljenja su stručnjaci, barem sedam godina ispred ostatka svijeta pa ne čudi što globalni kozmetički divovi sve više inspiraciju za svoje proizvode crpe otamo.

Vrijednost izvoza kozmetičkih proizvoda Južne Koreje danas se procjenjuje na 2.59 milijarde dolara što je porast od 44 posto u odnosu na 2014. godinu. To su prepoznali i veliki ulagači, pa su investicijski fondovi i multinacionalne kompanije ove godine krenule u šoping korejskih kozmetičkih tvrtki. Nedavno je poznata grupacija LVMH kupila udio u jednom korejskom kozmetičkom brendu, a nedugo zatim Goldman Sachs Group Inc. i Bain Capital Private Equity kupili su kontrolni udio u tvrtki Carver Korea.


Zašto je Koreja postala takav fenomen u kozmetičkoj industriji? 'Prvenstveno je razlog u velikoj razlici u estetskom pristupu u odnosu na zapadnjački. Kardashian beauty trend, primjerice, dijametralna je suprotnost korejskom standardu ljepote. K-Beauty pristup fokusiran je na prirodni izgled, na dubinsko uljepšavanje kože, a ne na njezino pokrivanje/skrivanje teškim slojevima šminke. Zdrava, hidratizirana koža bez hiperpigmentacija, takozvani 'woke up like this' (probudila sam se ovakva) ili svjež 'baby face' izgled, rezultat su koji daju korejski proizvodi za njegu kože lica', objašnjava Irena Malagia, vlasnica prvog online boutiquea korejske kozmetike kod nas.

K-Beauty rutina njege odražava holistički pristup njezi kože lica gdje se vrijeme provedeno za njegu smatra vremenom posvećenom sebi, svojem njegovanom i zdravom izgledu te očuvanju mladolikosti. Korejski proizvodi za njegu odlikuju se inovativnošću i brzom učinkovitošću koja kožu transformira iznutra prema van, a gotovo svi proizvodi uključujući i razvikane  BB kreme sadrže aktivne sastojke koji posvjetljuju hiperpigmentacije budući da je korejskim ženama ujednačeni ten prvi preduvjet ljepote kože.

Što traže Hrvatice?

Problem hiperpigmentacije muči i brojne Hrvatice koje se s mora, kaže Irena Malagia, vraćaju pune vitamina D, ali i lica prekrivenog mrlja od sunca. Osim toga najveći dio domaćih kupaca ima problem dehidrirane kože, no to je vezano i uz godine jer su ljubiteljice korejske kozmetike kod nas za sada uglavnom dame starije od 35 godina.

'Traže savjete i proizvode za rješavanje hiperpigmentacija jer su čule ili pročitale da korejska kozmetika učinkovito rješava ovu problematiku. Hrvatice su uglavnom čule za korejsku kozmetiku putem modnih ženskih magazina. No to me nije iznenadilo jer sam i sama radila u modnoj branši po znam da su Hrvatice jako dobro informirane o trendovima i da ih redovito prate', kaže Malagia.

' Primjećujem isto tako da Hrvatice teško prihvaćaju novi proizvod poput esencije jer ne znaju što je to i tek kada kupe serum, kojim se redovito oduševe, vraćaju se nazad po esenciju. Mislim da su svi umorni od trenutačne ponude na tržištu i najviše ih zanimaju inovativni proizvodi. Posljednjih tjedan dana ima puno upita za proizvode s ekstraktom puževe sluzi, vjerojatno opet zbog hiperpigmentacija', kaže Irena Malagia.