SPORNA REKLAMA

Je li ovo Photoshop uljepšavanje ipak bilo pretjerano?

26.10.2012 u 14:45

Bionic
Reading

Kada su u pitanju promotivne fotografije i reklame, gotovo ih je nemoguće zamisliti bez čarobnog štapića Photoshopa, no ponekad se u tom uljepšavanju i pretjera. Ovoga puta u centru pažnje našla se Christina Aguilera i reklama za njezin novi parfem

Christina 2010. godine

Prema pisanju Daily Maila, pjevačica je reklamnu kampanju snimila prije dvije godine kada je bila znatno vitkija, a danas nešto punija pjevačica naglašava kako je svojim novim izgledom i više no zadovoljna te se u svakom intervjuu hvali svojim oblinama i tvrdi da u njima uživa, poručujući: 'Debela sam djevojka, prihvatite to.' Međutim, kako bi ponovno popularizirala svoj parfem, Christina je iskoristila fotografije i video stare dvije godine u kojima izgleda sasvim drugačije.

Christina Aguilera izgleda doista neprepoznatljivo: koljena su joj neobično uvučena, lakat i zapešće su joj savinuti pod čudnim kutom, a cijelo tijelo i lice su joj, blago rečeno, savršeno isklesani i utegnuti.

No, da stvar bude zanimljivija, kako piše Huffington Post, u ovome slučaju se ne radi samo o klasičnom pretjeranom pretjerivanju s Photoshopom. U samome videu Christinine noge i ruke djeluju jednako vitko, njezino lice djeluje jednako zategnuto kao i na fotografiji, a poznato je kako se Photoshop u videu ne može tako lako koristiti kao i na fotografijama. Radi li se tu ipak o klasičnom Photoshop pretjerivanju, može se samo nagađati, iako usporedba Christinine reklamne fotografije i fotografije slikane u vrijeme lansiranja kampanje govore dovoljno same za sebe.