SVE JE IZNENADIO

Dries Van Noten napušta vlastiti modni brend: 'Vrijeme je za novu generaciju talenata'

19.03.2024 u 12:25

Bionic
Reading

Proslavljeni belgijski dizajner odlazi s pozicije kreativnog direktora vlastitog brenda nakon predstavljanja nove muške kolekcije u lipnju

Rad na novoj ženskoj kolekciji za sezonu proljeće/ljeto 2025., Van Noten planira prepustiti dizajnerima u svom studiju dok njegov brend, danas u većinskom vlasništvu španjolskog parfemskog diva Puig, radi na pronalaženju njegovog nasljednika.

'Želim se fokusirati na sve one stvari za koje do sada nikad nisam pronalazio vremena. Došlo je vrijeme da svoje mjesto ustupim novoj generaciji talenata koji će unijeti vlastitu viziju u brend', stoji u službenoj objavi za javnost poznatog belgijskog dizajnera.

Vlastiti brend, Dries Van Noten osnovao je 1986. godine, postavši vodećim glasom na modnoj sceni u posljednja četiri desetljeća.

Njegov mandat bio je najdugovječniji od 'Antwerpenske šestorke' - vala belgijskih kreatora koji je uključivao Martina Margielu i Ann Demeulemeester koji je temeljito prodrmao modni sustav tijekom 90-ih.

Van Noten je 2018. prodao većinski udjel u svom brendu španjolskom Puigu. Ova grupacija, u čijem se porfelju nalaze brendovi poput Paco Rabannea i make-up brenda vizažistice Charlotte Tilbury, do sada je surađivao s Van Notenom na lansiranju parfema i ruževa za usne, kao i na jačanju poslovanja i otvaranja novih trgovina.