POPUT SLAGALICE

Desetljeće kasnije ova efektna torba još uvijek intrigira ljubiteljice mode

25.04.2024 u 06:45

Bionic
Reading

Izuzetno kreativni i konceptualni komadi španjolskog brenda Loewe, nastali pod kreativnom palicom Irca Jonathana Andersona, beskompromisni su i vrlo poželjni, o čemu dovoljno govori kontinuirana popularnost torbe Puzzle

U skladu sa svojim imenom, torba Puzzle španjolske modne kuće Loewe konstruirana je poput slagalice, s laserski izrezanim komadima kože koji se obrezuju i ručno oslikavaju u ateljeu brenda u Madridu, prije nego što poprime kutijastu, geometrijsku siluetu – oblik torbe koji je istovremeno jedinstven i vrlo funkcionalan.

Otkada ju je dizajner Jonathan Anderson premijerno predstavio u muškoj kolekciji brenda za sezonu proljeće/ljeto 2015. godine, torba Puzzle poprimila je višestruke iteracije. U rujnu 2014. godine, u ženskoj kolekciji za istu sezonu, predstavio je verziju s ručkom za nošenje preko ramena.

Nekoliko godina kasnije, torbica Puzzle u svim svojim inačicama postala je nezaobilazan prizor u stajlinzima dama iz svijeta slavnih i fashionistica diljem svijeta, usprkos naletu nekih novih trendova u svijetu dodataka.

'Pokušavao sam pronaći novi način izrade torbi, temeljno propitujući njihovu strukturu. Dekonstrukcijom konvencionalne torbe stvorio sam plosnati objekt s trodimenzionalnom funkcijom', svojedobno je izjavio Anderson, kreativni direktor brenda Loewe.

Najnovija iteracija torbe, lansirana prošle godine, možda je najpraktičnija dosad: Puzzle Fold – oblik inspiriran Puzzleom i arhivskim stilom poznatim kao Origami – sklapa se potpuno ravno u kvadrat, što torbicu čini idealnim suputnikom za putovanja.

Jennifer Lawrence, Taylor Russell i Greta Lee samo su neke od poznatih dama uhvaćenih s ovom prepoznatljivom torbicom. Njezina verzija Slouchy edge, koju je u viralnoj kampanji brenda isfurala 89-godišnja zvijezda 'Harryja Pottera', također se pokazala posebno popularnim, zahvaljujući svojoj prostranoj unutrašnjosti i umjetničkoj vanjštini.

Unatoč činjenici da je prošlo gotovo desetljeće od njezinog originalnog izdanja, Puzzle i dalje predstavlja ključni investicijski model na modnoj sceni, u prodaji je u svim poznatim modnim trgovinama, uključujući Net-a-Porter, Selfridges, Harrods i Mytheresu, dok na stranicama brenda postoji cijeli odjeljak posvećen ovoj efektnoj torbi, danas dostupnoj u mnoštvo boja, završnih obrada i silueta.

Dokaz je to da je Puzzle modni dodatak koji uspješno odolijeva testu vremena.